اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مطهری: طرح مجلس حامی کسب و کارهای اینترنتی است/پلتفرم‌های خارجی مسدود نمی‌شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال مسدود سازی پلتفرم‌های خارجی از جمله اینستاگرام و واتساپ نیست بلکه به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی است.

مطهری: طرح مجلس حامی کسب و کارهای اینترنتی است/پلتفرم‌های خارجی مسدود نمی‌شوند

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: شاهد فضاسازی‌های کاذبی علیه این طرح در فضای مجازی هستیم که عده‌ای با شیطنت‌هایشان علیه این طرح به فضاسازی پرداخته‌اند.

وی افزود: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال مسدودسازی پلتفرم‌های خارجی از جمله اینستاگرام و واتساپ نیست بلکه هدفش قانونمند کردن این فضاست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: نگرانی که امروز در میان مردم با فضاسازی‌های کاذب علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی ایجاد شده در مورد کسب و کارهای اینترنتی نیز است که باید بگویم این طرح اصلا لطمه‌ای به کسب و کارهای آنها نخواهد زد، بلکه هدف تنها ضابطه‌مند کردن فضای مجازی موجود است.

مطهری با اشاره به موافقت نمایندگان مبنی بر بررسی و رسیدگی به این طرح در قالب 85 قانون اساسی خاطرنشان کرد: این نحوه رسیدگی با توجه به حجم کار بالای صحن مجلس باعث می‌شود تا طرح مذکور در فضای تخصصی‌تر و کارشناسانه‌تر در کمیسیون تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اگر اشکالاتی در طرح باشد، رفع شود.

وی افزود: لازم است نمایندگان دولت و کارشناسان امر با حضور در جلسات کمیسیون تخصصی برای رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی نقطه نظرات خود را راجع به این طرح مطرح کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت:‌ نکته قابل ذکر دیگر این است که مصوبه کمیسیون در قالب اصل 85 قانون اساسی در مورد این طرح آزمایشی است و شناسایی ایرادات و اشکالات آن در زمان اجرای آزمایشی قانون در قانون دائمی که در صحن مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت این ایرادات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول