اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| کاظمی: بسکتبال فقط یک سالن استاندارد دارد/ بازی تدارکاتی کمی برای آماده‌سازی داشتیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: ما در ایران فقط یک سالن استاندار داریم و با این شرایط خیلی سخت است در برابر رقبایی بازی کنیم که امکانات زیادی دارند.

المپیک توکیو| کاظمی: بسکتبال فقط یک سالن استاندارد دارد/ بازی تدارکاتی کمی برای آماده‌سازی داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس، ارسلان کاظمی بازیکن تیم ملی کشورمان در نشست خبری پس از بازی با فرانسه در المپیک توکیو اظهار داشت: درباره سوالی که پرسیدید و به سطح اختلاف ایران با تیم‌های هم گروه اشاره کردید مسائل زیادی وجود دارد که خیلی‌ها اطلاعی درباره آن ندارند و من هم نیاز نمی‌بینم درباره تمام مسائل صحبت کنم، اما چند نکته را باید عرض کنم. ما در ایران فقط یک سالن استاندارد بسکتبال داریم که 20 سال است همین یک سالن در اختیار بسکتبال ایران قرار دارد و ظرفیتش 2500 نفر است و غیر از این، تیم بسکتبال ما امکانات دیگری نداشته و با این شرایط خیلی سخت است در برابر رقبایی بازی کنیم که چنین امکانات و سالن‌هایی دارند که ما در آن مشغول به بازی هستیم.

کاظمی افزود: حتی بازی کردن در چنین شرایط و فضایی به چند بازی نیاز دارد تا با بتوانیم با جو حاکم بر آن آشنا شویم. ما بخاطر مسائل اقتصادی جامعه و تحریم‌هایی که در آن قرار داریم امکان انجام بازی‌های تدارکاتی خوبی را نداشتیم و پیش از المپیک تنها 3 بازی با ژاپن و 2 بازی با اسپانیا انجام دادیم که نسبت به تیم‌هایی که بیش از 10 بازی تدارکاتی خوب داشته‌اند خیلی کم است.

وی اضافه کرد: حتی ما برای انجام این بازی‌های تدارکاتی و بازی‌های المپیک در عرض یک ماه در 5 منطقه زمانی مختلف بوده‌ایم که این موضوع، کار را برای بازیکنان ما سخت می‌کرد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ما باید بیشتر تلاش و کار کنیم اما محدودیت‌ها، تحریم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باعث ایجاد این اختلاف می‌شود و شرایط ما قابل مقایسه با شرایط سایر تیم‌ها نیست.

بازیکن تیم ملی کشورمان عنوان کرد: حتی در سال 2008 و جهت آماده سازی برای المپیک پکن ما در آمریکا اردو داشتیم و در لیگ تابستانی NBA چند بازی تدارکاتی انجام دادیم که شرایط بهتری را برای تیم ما بوجود آورده بود. ولی امسال به رغم تمام تلاش‌های مسئولین که نهایت تلاش خودشان را برای آماده سازی تیم انجام دادند و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردند شرایط ایده آلی برای حضور در مسابقات از نظر بازی‌های تدارکاتی نداشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول