اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ‌زنی احداث ۴ پروژه تحقیقاتی در پارک فناوری پردیس/ بزرگترین مجموعه ورزشی شرق تهران افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور 4 پروژه بزرگ تحقیقاتی در پارک فناوری پردیس کلنگ‌زنی شده و ورزشگاه چند منظوره این پارک افتتاح شد.

کلنگ‌زنی احداث ۴ پروژه تحقیقاتی در پارک فناوری پردیس/ بزرگترین مجموعه ورزشی شرق تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، عصر امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مدیر پارک فناوری پردیس، فرماندار و شهردار پردیس، و دیگر مسوولان مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی ۴ پروژه تحقیقاتی در فاز ۳ پارک و همچنین مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره و بین‌المللی ورزشی و سر درب ورودی فاز ۲ ساختمان فناوران در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

بنابراین گزارش مسوولان ابتدا با حضور در فاز ۳ پارک، کلنگ‌ ساخت ۴ پروژه علمی تحقیقاتی در زمینی به مساحت حدود ۶۰۰۰ مترمربع و بنای قابل ساخت حدود ۱۱ هزار مترمربع بر زمین زده شده و حداکثر طی دو سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

قریب به ۷۰ قطعه در فاز ۳ در حوزه‌های مختلف تاکنون واگذار شده که از این تعداد قریب به ۱۵ قطعه در حال حاضر با تکمیل کار طراحی ساختمان خود، امکان آغاز عملیات عمرانی را خواهند داشت و عملا این کلنگ زنی آغاز کار عملیات عمرانی شرکت‌ها در فاز ۳ بوده است.

در ادامه مسوولان از محل تعریض کنار گذر شمالی پارک فناوری بازدید و سردرب ورودی فاز ۲ پردیس که با ارتفاعی نزدیک به ۴۰ متر ساخته شده بود را افتتاح کردند.

مسوولان در ادامه پست برق 63/20 کیلووات پارک را افتتاح و سپس ساختمان فناوران پارک را که برای خدمات دهی به شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده را افتتاح کردند.

مسوولان در پایان با حضور ورزشگاه چند منظوره پارک فناوری پردیس این ورزشگاه را که برای ورزش‌های قهرمانی و تفریحی، و همچنین استفاده برای برگزاری گردهمایی‌ها، رویدادها و مراسم مختلف ساخته شده را افتتاح کردند.

این مجتمع با زیربنای تقریبی ۲۵۶۶ مترمربع با زیر‌ساخت‌های لازم برای ورزش‌های قهرمانی و بین المللی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال، سالن بدنسازی و سایر امکانات ورزشی احداث شده و عملیات اجرایی پروژه، از فروردین ماه سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید که منطبق با اسـتانداردهای برگزاری مسـابقات ملی و با ظرفیت ۱۳۷۱ تماشاگر و ۶۸ جایگاه ویژه است.

انتهای پیام/67016/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول