اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

34 هزار نفر عوامل انتخابات در نوبت واکسن/ واکسیناسیون دست‌اندرکاران رسانه‌ای انتخابات مرحله به مرحله است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: دست اندرکاران رسانه ای ستاد انتخابات اسامی خود را به روابط عمومی استانداری اعلام کنند و سایر اهالی رسانه از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند.

34 هزار نفر عوامل انتخابات در نوبت واکسن/ واکسیناسیون دست‌اندرکاران رسانه‌ای انتخابات مرحله به مرحله است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در تشریح جزییات آخرین روند واکسیناسیون دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هرمزگان، عنوان کرد: در مرحله اول اختصاص واکسن از سوی وزارت بهداشت به وزارت کشور برای واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات پنج هزار واکسن به وزارت کشور اختصاص یافت که از این میان ۱۳۷ واکسن در مرحله مرحله اول به ستاد انتخابات هرمزگان برای واکسیناسیون عوامل اصلی برگزاری انتخابات تعلق گرفت که چند روز قبل از برگزاری انتخابات به افراد واجدالشرایط تزریق شد.

وی در همین خصوص افزود: در مرحله اول افرادی بودند که به دلیل عدم انجام واکسیناسیون عمومی از زدن واکسن امتناع کردند که در پی تاکید وزارت کشور مبنی بر اهمیت حفظ سلامت عوامل اصلی برگزاری انتخابات اعم از فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران و مسئولان کمیته ها ناچارا اقدام به تزریق واکسن نمودند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: فعالیت شبانه روز اعضای ستاد انتخابات استان، ارتباط مستقیم آنها با مردم، جلوگیری از اختلال در روند برگزاری انتخابات و حفظ سلامتی عوامل برگزاری انتخابات و مردم، واکسیناسیون آنها را قبل از برگزاری انتخابات اجتناب ناپذیر کرده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص واکسیناسیون ۳۴ هزار نفر از عوامل برگزاری انتخابات، افزود: عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی دخیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۳۴ هزار نفر بودند که با ستاد انتخابات استان همکاری داشتند که در این مرحله ۵۰۰ هزار واکسن به وزارت کشور اختصاص یافت که به دلیل بدعهدی کشورهایی که قرار بود واکسن را تامین کنند، محقق نشد و بعد از برگزاری انتخابات با تامین واکسن به تدریج با اولویت عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و نیروهای انتظامی و نظامی لیست ها به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت واکسیناسیون معرفی شدند.

رئوفی گفت: در دو مرحله واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات در هرمزگان از ۳۴ هزار نفر نزدیک به پنج هزار نفر تاکنون واکسن دریافت کرده اند و مابقی به تدریج برای دریافت واکسن به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی دخیل در برگزاری انتخابات اصحاب رسانه ای که به صورت مستقیم با ستاد انتخابات استان همکاری داشته اند و عضو کمیته اطلاع رسانی برگزاری انتخابات بوده اند همانند اعضای سایر کمیته های برگزاری انتخابات طبق اولویت برای دریافت واکسن معرفی شده اند و مابقی نیز معرفی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در همین خصوص افزود: دست اندرکاران رسانه ای برگزاری انتخابات مرحله به مرحله واکسینه می شوند و فعالانی که از لیست جا مانده اند مشخصات خود را به اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال کنند تا پس از تهیه اسامی به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت دریافت واکسن ارسال شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: سایر خبرنگاران و فعالان رسانه ای جهت دریافت واکسن از طریق اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان اقدام کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول