اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گله دزدی دوباره نظامیان صهیونیست‌ از جنوب لبنان

نظامیان رژیم صهیونیستی دوباره یک گله بزرگ را از جنوب لبنان دزیدند و به اراضی اشغالی بردند.

گله دزدی دوباره نظامیان صهیونیست‌ از جنوب لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای» اعلام کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۰۰ رأس بز متعلق به یک چوپان از شهر «شبعا» (جنوب لبنان) را دزیدند و به فلسطین اشغالی بردند.

رسانه‌های لبنانی یکشنبه هفته گذشته نیز خبر داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر گله‌ای بزرگتر یعنی ۵۰۰ رأس بز را از داخل لبنان به سرقت برده و به داخل اراضی اشغالی انتقال داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری ملی رسانه در لبنان، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی پس از آنکه به سوی یک چوپان در غرب السماقة، در کفر شوبا شلیک کردند، ۵۰۰ راس بز وی را ربوده و به داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند.

سال گذشته نیز یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی چوپانی لبنانی را در محله «بسطره» در  منطقه مرزی «کفرشوبا» در خاک لبنان ربود و به داخل فلسطین اشغالی برد.

اما پس از اعلام اخیر بیروت مبنی بر شکایت از رژیم صهیونیستی به علت ربودن این چوبان، ارتش رژیم صهیونیستی  از آزادی وی خبر داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول