اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان منصوب شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان معرفی شد.

مطیعی جایگزین آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان سمنان شده است که اواسط تیرماه از این سمت استعفا داده بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، متولد سال ۱۳۴۳ از شاگردان مرحوم آیت‌الله‌العظمی تبریزی و مرحوم آیت‌الله‌العظمی بهجت است.

او سابقه ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، مدیریت مدرسه علمیه صادقیه سمنان و تدریس در حوزه و دانشگاه را نیز در کارنامه خود دارد.

مطیعی با بیش از ۴۱ ماه سابقه حضور در دفاع مقدس، به ۵۵ درصد جانبازی هم نائل شده و از روحانیان جانباز محسوب می‌شود.

در پی استعفای آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، از نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه سمنان در تیرماه سال جاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مردادماه در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله شاهچراغی، ضمن اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از ۴۲ سال مجاهدت و تلاش‌های صادقانه وی، از موافقت مقام معظم رهبری با استعفای آیت‌الله شاهچراغی از نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه سمنان خبر داده بود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول