اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت جلوگیری از جاری شدن فاضلاب‌های خانگی در رودخانه‌های تکاب

فرماندار تکاب گفت: جاری شدن فاضلاب‌های خانگی در رودخانه‌های سطح شهر از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های مردم تکاب است که امیدواریم با تصویب ماده ۲۳ طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر تکاب در بودجه سال ۱۴۰۱ بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان رفع و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح تخصیص یابد.

ضرورت جلوگیری از جاری شدن فاضلاب‌های خانگی در رودخانه‌های تکاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از فرمانداری تکاب امیر ستوده‌فر در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی به این شهرستان با بیان اینکه جاری شدن فاضلاب‌های خانگی در رودخانه‌های سطح شهر از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم تکاب است، اظهار داشت: امیدواریم با تصویب ماده ۲۳ طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر تکاب در بودجه سال ۱۴۰۱ بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان رفع و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح تخصیص یابد.

وی افزود: اکنون رودخانه‌های فصلی شهر تکاب فقط اسم رودخانه دارند و در واقع محل عبور فاضلاب است که بهداشت عمومی شهر را تهدید می‌کند و  آسیب‌ها و بوی نامطبوع آن مردم و ساکنان خانه‌های حاشیه رودخانه را آزار می‌دهد.

وی بیان کرد: احداث و راه‌اندازی صنایع جانبی پایین دست معادن طلا و سنگ از دیگر نیازهای اساسی تکاب به شمار می‌رود که امیدواریم مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه‌های مربوطه کمک کنند تا این صنایع در تکاب احداث و بخشی از محرومیت شهرستان رفع شود.

فرماندار تکاب با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات استاندار آذربایجان‌غربی و نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی برای بیان دغدغه‌ها و حل مشکلات تکاب، گفت: نماینده مجلس با نکته سنجی و دقت کامل مشکلات تکاب را بیان کردند و امیدواریم برگزاری این جلسه با حضور نایب رئیس مجلس موجب رفع نیازمندی‌های تکاب شده و پاسخی به دغدغه های مردم و منشا خدمات ارزشمند برای تکاب باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول