اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نظارت بهداشتی ۹۰۰ واحد صنفی در سنندج/2 واحد صنفی پلمپ شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 978 واحد صنفی و اماکن مختلف در سنندج از لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بازدید قرار گرفتند.

نظارت بهداشتی ۹۰۰ واحد صنفی در سنندج/2 واحد صنفی پلمپ شد

 آرزو فلاحی  در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:در راستای تشدید اقدامات نظارتی برفعالیت اصناف وادارات طی هفته گذشته تا کنون 25 گشت مشترک ستادی از 118 واحد و مرکز مختلف صنفی و در سطح بازدید کارشناسان محیطی 749 مورد بازدید از اصناف ومراکز تجاری وبین راهی به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در طول هفته گذشته 111 مرکز تهیه و توزیع غذای آماده در سنندج بازدید شده است که طی این بازدیدها هشت مورد مواد غذائی برای تایید سلامت مورد نمونه‌برداری و آزمایش قرار گرفته است.

کشف و ضبط 173 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به پلمپ 2 مکان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: 173 کیلو انواع مواد غذائی غیر قابل مصرف در طی هفته گذشته نیز توسط بازرسین این مرکز کشف و ضبط شده است.

فلاحی درادامه گفت: در راستای این بازدیدها 25 واحد صنفی مختلف به جهت عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اخطاریه 24 ساعته بهداشتی دریافت نمودند.

وی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده تا کنون 18 مورد اخطاریه‌های صادر شده گذشته و 8 مورد شکایات مردمی نیز برای کسب حصول نتیجه مطلوب مورد پیگیری های لازم قرار گرفت.

وی ه نحوه  نظارت بر سلامت نان شهری سنندج گریزی زد و گفت: دربازدیدهای صورت گرفته از خبازی‌های سطح شهر از 5 مورد نان جهت تایید سلامت از نظر میزان نمک مجاز در نان  و عدم استفاده از جوش شیرین نمونه بردای صورت گرفت.

فلاحی در زمینه اقدامات کنترلی و نظارتی بر فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه بهبود کیفیت آب شرب،  اضافه کرد: در طی هفته گذشته 70 مورد نمونه برداری آب و 404 مورد تست کلر سنجی از نقاط مختلف شهر و روستاهای تابعه سنندج به منظور تایید سلامت آب صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روند تشدید نظارت‌ها بر فعالیت اصناف همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته 978 مورد بازدید از اماکن مختلف واصناف به عمل آمده که با مراکز خاطی برابر قانون اقدام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به سایر فعالیت‌های بازرسین این مرکز، نظارت بر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در مرداد ماه امسال، بررسی وضعیت خروجی فاظلاب ناحیه منفل شهر ی حسن آباد و روستای سراب قامیش به جهت عدم ورود به آب سد،  نظارت بر مزارع روستائی نایسر و حسن آباد در خصوص عدم استفاده از آب فاضلاب جهت آبیاری مزارع و بازدید از پایانه مسافربری سنندج را از دیگر فعالیت‌های بازرسین این مرکز در مدت زمان یاد شده را نام برد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول