اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شناسایی شبکه اختلاس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از شناسایی شبکه اختلاس، رشا و ارتشا و تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آبفای این استان و بازداشت تعدادی از کارکنان این شرکت خبر داد.

شناسایی شبکه اختلاس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گزارش اداره کل اطلاعات و اداره کل بازرسی استان در خصوص برخی سوء جریانات در قراردادهای خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شرکت آبفا خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آب‌های سطحی فاضلاب استان و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و سابق آن اداره در جریان موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شد که در شعبه‌ ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان در حال رسیدگی است.

وی افزود: در جریان این پرونده، پنج نفر از مدیران و کارکنان سابق و فعلی شرکت آب و فاضلاب استان و مجریان پروژه‌های مربوط به تصفیه خانه‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام خمینی(ره) و ماهشهر،  تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با قرار تامین مناسب بازداشت شده‌اند.

حسینی پویا ادامه داد: افراد دیگری نیز در مظان اتهام قرار دارند که به محض جمع آوری دلایل، به دادسرای استان احضار و یا در صورت عدم حضور در دادسرا، طبق قانون جلب می‌شوند. 

وی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف و رسیدگی به نتیجه در این پرونده نقش کلیدی داشتند، گفت: پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره اطلاعات استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول