اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رشیدی: رتبه سوم برای استقلال عادلانه بود/ تیم مجیدی کار راحتی مقابل گل گهر ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:رتبه سوم می‌تواند برای این تیم عادلانه باشد چون تا بازی آخر هماهنگی لازم و کافی در تیم وجود نداشت.

رشیدی: رتبه سوم برای استقلال عادلانه بود/ تیم مجیدی کار راحتی مقابل گل گهر ندارد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط استقلال پس از پایان لیگ برتر در فصل بیستم گفت: به هرحال لیگ امسال از نظر برگزاری تمرینات و مسابقات تحت تاثیر کرونا بود. تمام تیم‌ها دچار مشکل شدند و نتوانستند آنطور که باید و شاید با آمادگی کافی در بازی‌ها حاضر شوند که استقلال هم از این قاعده مستثنی نبود.

وی افزود: استقلال تا اواسط فصل مشکلات دیگری هم داشت. خط دفاعی ناهماهنگ بود و در خط هافبک هم کارایی لازم وجود نداشت چرا که آن‌ها نمی‌توانستند به خوبی مهاجمان را تغذیه کنند. با این حال دو دروازه‌بان خوب و آماده در تیم حضور دارند که توانستند به روند رو به رشد تیم کمک کنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه این تیم از نیم‌فصل دوم روند بهتری را در پیش گرفت، گفت:‌ با وجود این مشکلات، تیم رفته رفته جا افتاد و در لیگ قهرمانان آسیا هم هماهنگی بهتری را بین خطوط شاهد بودیم. اما به هرحال خط دفاع باید ترمیم شود و در خط هافبک هم به بازیسازی مانند علی کریمی احتیاج است. خط حمله استقلال عملکرد بهتری در مسابقات داشت و اگر هافبک‌ها بتوانند مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند، تاثیر گذاری آن‌ها بیشتر هم خواهد شد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه آیا رتبه سوم در لیگ برای استقلال عادلانه بود، عنوان کرد: بله، این رتبه می‌تواند عادلانه باشد چون تا بازی آخر هماهنگی لازم و کافی در تیم وجود نداشت. استقلال اگرچه در هفته‌های پایانی چند برد پیاپی را به دست آورد اما هنوز هم شرایط مناسبی ندارد. بازیکنان جوانی در تیم حضور دارند که برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارند و امیدوارم با رفع ایرادات موجود، استقلال در آینده به شرایط و آمادگی خوبی برسد.

رشیدی در مورد مصاف استقلال و گل گهر در نیمه‌نهایی جام حذفی پس از شکست مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت:‌رتبه سوم استقلال در لیگ برتر محرز بود و به همین خاطر فرهادمجیدی به تعدادی از بازیکنان استراحت داد تا برای بازی جام حذفی آمادگی خوبی داشته باشند. موفقیت در جام حذفی می تواند التیامی بر ناکامی در لیگ برتر باشد و قهرمانی در این جام قطعا باعث خوشحالی هواداران خواهد شد.

وی افزود: البته استقلال مقابل گل گهر کار راحتی ندارد. قلعه‌نویی در یک سال توانست یک تیم تازه وارد به لیگ برتر را به خوبی آماده کند و از آن یک تیم حرفه‌ای بسازد. گل گهر یک تیم تاکتیکی است که می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. استقلال باید در مصاف با این تیم خیلی تلاش کند و دوندگی بالایی داشته باشد. کار سختی دارد اما می‌تواند از این مرحله عبور کند و به فینال برسد. فرقی نمی‌کند که چه تیمی در فینال حریف استقلال شود. در آن بازی امیدوارم با یک بازی حساب شده و با برنامه به قهرمانی برسد و پایان خوشی در فصل جاری فوتبال کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول