اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اولین دز واکسن ایرانی را دریافت کرد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک بازدید و اولین دز واکسن ایرانی کوو ایران برکت را دریافت کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اولین دز واکسن ایرانی را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز یکشنبه به همراه سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله و سعید محمد دوست مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله از مرکز واکسیناسیون مصلی بیت‌المقدس اراک بازدید و اولین دز واکسن ایرانی کوو ایران برکت را دریافت کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جریان این بازدید از آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به واکسیناسیون عمومی و ادامه طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا سپاه و بسیج در قالب رزمایش‌ها و طرح‌های متعدد اقدامات قابل توجه و اثرگذاری در مقابله و کنترل این بیماری منحوس انجام داده و امروز سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آمادگی هرگونه نقش‌آفرینی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی اظهار کرد: ملت ایران با تأسی از روحیه و تفکر انقلابی از ابتدای بیماری کرونا با ایجاد نهضت همدلی و مؤمنانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کردند و دانشمندان و جوانان متخصص ایرانی با تولید واکسن کرونا که یکی از مؤثرترین واکسن‌های دنیا است برای ملت افتخار آفریدند.

وی افزود: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی‌های داخلی است و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد هرکجا به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد شده پیروزی و موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید مورد توجه ما باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حاکم بودن روحیه جهادی در بین جوانان و متخصصین ایرانی تولید واکسن ایرانی توانست اقتدار علمی و پژوهشی داخلی را به رخ دنیا بکشاند و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر به اثبات برساند.

کریمی ادامه داد: با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان، مدافعان سلامت و بسیجیان در همه عرصه‌ها، استان مرکزی وضعیت مناسبی در حوزه واکسیناسیون دارد و همه باید تلاش کنیم با رعایت دقیق پروتکل‌ها و توجه به توصیه‌های بهداشتی آسیب‌های بیماری را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: تمامی ظرفیت‌های بسیج و سپاه در استان آمادگی کامل برای کمک به تسریع واکسیناسیون را دارد و امیدواریم با همدلی همه‌جانبه و مشارکت مردم از این شرایط بیرون برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول