اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

یادبود محمد سَرور رجایی در «بیکران»/ وحید جلیلی و کاظم کاظمی مهمانان برنامه

«بیکران» در پنجمین قسمت از ویژه برنامه های خود به مناسب اعیاد غدیر و مباهله؛ تلاش ها ومجاهدت‌های محمد سرور رجایی، فعال فرهنگی انقلاب اسلامی را پاس خواهد داشت.

یادبود محمد سَرور رجایی در «بیکران»/ وحید جلیلی و کاظم کاظمی مهمانان برنامه

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «بیکران» به سردبیری علیرضا معادی، امشب با حضور مهمانانی همچون وحید جلیلی(روزنامه نگار، فعال فرهنگی و سیاسی) ، محمدحسین بدری(روزنامه‌نگار و نویسنده) و کاظم کاظمی(شاعر و نویسندۀ افغانستانی) از ساعت ۱۹ الی ۲۰ به روی آنتن خواهد رفت.

 

محمدسرور رجایی، متولد 1348 کابل بود. وی از سال 1373 به ایران مهاجرت کرده و مدیریت خانه ادبیات افغانستان و مدیریت دفتر شعر و داستان افغانستان در حوزه هنری را برعهده گرفت.
 
از جمله آثار او می‌توان به «در آغوش قلب‌ها: اشعار و خاطرات مردم افغانستان درباره امام خمینی»، «از دشت لیلی تا جزیره مجنون»، «ماموریت خدا: هفت روایت از احمدرضا سعیدی، شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان»، «گرگ‌های مهربان کوه تخت: داستانی از افغانستان» و «سفیدتر از آفتاب: گزیده‌ی شعرهای حیدری وجودی» اشاره کرد.

وی که از مدتی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان میلاد تهران بستری بود، پنجشنبه هفتم مردادماه 1400 دار فانی را وداع گفت.

بیکران به تهیه کنندگی طه حکیمی و اجرای حامد مهربانی، با مشارکت مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و از شبکه ۴ پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول