اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| ابراز شرمندگی مربی تیم ملی والیبال پس از باخت به ژاپن/ تندروان: هیچ تیمی نباید می‌باخت!

مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: شرمنده مردم شدیم چون باید پیروز می‌شدیم و صعود می‌کردیم.

المپیک توکیو| ابراز شرمندگی مربی تیم ملی والیبال پس از باخت به ژاپن/ تندروان: هیچ تیمی نباید می‌باخت!

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، محمدرضا تندروان پس از حذف تیم ملی والیبال از المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و تصور می‌کنم تمام افرادی که بازی را دیدند نیز طور دیگری فکر نمی‌کنند. تا لحظه آخر تلاش کردیم، اما المپیک است و بازی کردن در این تورنمنت فوق‌العاده سخت.

وی ادامه داد: هم بازیکنان ما و هم نفرات ژاپن اشتباهاتی داشتند و همین اشتباهات بازی را به ست پنجم کشاند. این بازی نباید برنده یا حداقل بازنده می‌داشت. هر دو تیم جنگیدند و تلاش کردند.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه در شرایطی نیست که بتواند درباره مسائل فنی صحبت کند، گفت: تمام چیزهایی که فکر می‌کردم اکنون با احساسی غم‌انگیز تلفیق شده و شاید مواردی را بگویم که حق مطلب را ادا نکند. شرمنده مردم شدیم چون باید پیروز می‌شدیم و صعود می‌کردیم.

تندروان درباره اینکه هدف‌گذاری فدراسیون والیبال صعود به جمع 4 تیم برتر  بود، گفت: به دلیل فشار مسابقه در شرایطی نیستم که بتوانم پاسخ این سوال را بدهم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که جانانه تمرین کردیم. اینجا میدان المپیک است و تیمی مانند فرانسه هم حذف می‌شود. اگر آن هدف‌گذاری نباشد مسابقه‌ اینچنین نزدیک نخواهد شد. 

تندروان در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: بعد از بازی با لهستان آلکنو از بازیکنان خواست مصاحبه نکنند و تمرکزشان روی بازی‌ها باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول