اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هم‌افزایی برای فعالیت کشتی گردشگری پرنسس در بوشهر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بوشهر با داشتن پتانسیل بالا در حوزه گردشگری دریایی، نیاز به هم افزایی شایسته در این زمینه دارد.

هم‌افزایی برای فعالیت کشتی گردشگری پرنسس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در بازدید از کشتی گردشگری پرنسس اظهار داشت: بوشهر با داشتن پتانسیل بالا در حوزه گردشگری دریایی، نیاز به هم افزایی شایسته در این زمینه دارد و این موضوع باید از طرف دستگاه‌های متولی انجام شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت این کشتی گردشگری با توجه به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصاد، می‌تواند در مسیر توسعه گردشگری دریایی نقطه مثبتی باشد و به این موضوع کمک کند.

توسعه گردشگری بوشهر

محمدحسین ارسطوزاده هم در ادامه این بازدید با اشاره به تلاش برای ورود این کشتی گردشگری به استان اظهار داشت: کار تعویض پرچم برای این شناور در حال انجام است که با آغاز به کار خود می‌تواند با ظرفیت ۷۰۰ نفر در ۴ طبقه، دریانوردی کند و در فاز اول بین بنادر استان فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر توضیح داد: کشتی پرنسس زمینه را برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات خصوصی و دولتی، در آب‌های خلیج فارس فراهم می‌کند که یک حرکت ارزشمند در راستای توسعه گردشگری دریایی استان بوشهر خواهد بود.


کشتی کروز پرنسس

وی گفت: فاز دوم فعالیت این شناور سفر دریایی به استان‌های خوزستان و هرمزگان خواهد بود که با فراهم شدن شرایط مناسب انجام خواهد شد و در این راستا ما از هیچ تلاشی برای بهبود فضای گردشگری دریایی استان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول