اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس در شهریور/ لباس فرم دانش‌آموزی اجباری نیست

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان از واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس در شهریور امسال خبر داد.

واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس در شهریور/ لباس فرم دانش‌آموزی اجباری نیست

نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز تکلیف سرویس مدارس در مناطق به طور کامل مشخص نیست، واکسیناسیون رانندگان هم در مرحله بعد از معلمان یعنی در شهریور انجام می‌شود.

وی افزود: بخش قابل توجهی از رانندگان سرویس مدارس، راننده تاکسی هستند که واکسیناسیون‌شان در حال انجام است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه هنوز فهرست اسامی رانندگان سرویس مدارس تکمیل نشده است، گفت: درست است که سیاست بر بازگشایی حضوری مدارس است اما فعلا قرادادها مشروط بسته می شود و پس از آنکه وضعیت بازگشایی مدارس کاملا مشخص شد، قراردادها قطعی می شوند.

وی با تأکید بر اینکه تمام رانندگان سرویس مدارس واکسینه می‌شوند، گفت:  رانندگان سرویس مدارس در کلانشهرها اکثرا تاکسی هستند و مابقی هم بعد از عقد قرارداد به وزارت بهداشت معرفی می شوند.

عباس‌پور درباره لباس فرم دانش‌آموزان نیز گفت: شورای مدرسه درباره لباس فرم دانش‌آموزان تصمیم‌گیری می‌کند. همچنین نماینده اولیا هم در شورای مدرسه حضور دارد.

وی افزود: توصیه کرده‌ایم چنانچه دانش‌آموزی از سال‌های قبل لباس فرم دارد، همان را استفاده کند و اجباری برای تهیه لباس نباشد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: شورای مدرسه درباره لباس فرم باید خانواده‌ها را اقناع کند یعنی هر استدلالی که برای تغییر لباس فرم دارد باید اقناعی باشد و نباید تحمیلی باشد.

وی درباره لباس فرم محلی و بومی نیز گفت: چارچوب و قواعدی درباره لباس فرم دانش‌آموزی داریم که باید با فرهنگ هماهنگ باشد و اگر شرایط را داشته باشد، مشکلی در این زمینه نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول