اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شبکه اصلی جمع‌آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد/ شبکه فرعی در حال انجام است

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شبکه اصلی جمع‌آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد گفت: شبکه فرعی در حال انجام است.

شبکه اصلی جمع‌آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد/ شبکه فرعی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ۳ هزار و ۱۲۱ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر ملایر اظهار کرد: این پروژه در راستای ایجاد تاسیسات زیرساختی در ملایر، با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی مطابق احجام توافق‌نامه در دست انجام است.

وی عنوان کرد: همزمان با اجرای شبکه و اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله انشعاب، ۳۵۰ فقره سیفون انشعاب نیز نصب می‌شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان تصریح کرد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه یک‌میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان است که با اجرای آن یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از ساکنان شهر ملایر زیر پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب در خیابان‌های سعدی و کوچه‌های منتهی به خیایان تعاون شهر ملایر در دست انجام است عنوان کرد: ملایر در حال حاضر دارای ۲۶ کیلومتر شبکه اصلی و ۹۵ کیلومتر شبکه فرعی جمع‌آوری فاضلاب است که شبکه اصلی آن به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده و اجرای شبکه فرعی این شهر نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول