اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش سرقت‌های خرد در کرمانشاه/ امسال بیش از ۲۵۰۰ سارق دستگیر شده است

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: از اول سال تاکنون ۲ هزار ۵۲۶ سارق دستگیر و ۴۲ باند هم در این زمینه منهدم شده که افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.

افزایش سرقت‌های خرد در کرمانشاه/ امسال بیش از ۲۵۰۰ سارق دستگیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا دلیری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت امنیت در شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: امنیت نسبی در شهرستان برقرار است و وضعیت بحرانی نداریم و در رده‌های میانی کشور هستیم.

وی ادامه داد: عمر پدیده جرم به درازای عمر بشر است؛ مولفه‌های تامین امنیت بخشی به وضعیت جامعه همچون وضعیت اقتصادی، بیکاری، اعتیاد و... بر می‌گردد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه عمده سرقت‌های صورت گرفته در شهرستان را خرد توصیف کرد و گفت: از اول سال تاکنون ۲ هزار ۵۲۶ سارق دستگیر و ۴۲ باند هم در این زمینه منهدم شده که افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.

وی پلیس را به عنوان یک جراح برای جامعه دانست و افزود: پلیس به عنوان خادم مردم به این خادمی افتخار می‌کند و مردم را درک می‌کنیم، البته خود مردم هم بخشی از پروسه امنیت هستند و باید خیلی از چیزها رعایت کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول