اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف‌گذاری شهرداری آستارا برای صعود به لیگ برتر

مالک جدید شهرداری آستارا با اشاره به هدف گذاری تیمش برای آینده گفت :قطعا هدف گذاری ما برای صعود به لیگ برتر هست و ما برای انجام این کار یک برنامه ریزی سه ساله خواهیم داشت.

هدف‌گذاری شهرداری آستارا برای صعود به لیگ برتر

شایان پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خرید سهام باشگاه شهرداری آستارا اظهار کرد: بنده فصل قبل در هیات مدیره شهرداری آستارا قرار داشتم و در طول این یکسال تصمیم به خرید سهام باشگاه شهرداری آستارا کردیم.

وی با بیان اینکه برای مسائل مالی هم تمام تلاشمان این است که یک بودجه معقول در نظر بگیریم و هزینه‌های تیم بالا نباشد که بتوانیم از پس هزینه‌ها بر بیاییم،گفت: هیچ مشکلی هم برای امسال نداریم و ادامه اگر حامی مالی به تیم اضافه شود خیلی وضعیت بهتر خواهد شد.

مالک جدید باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به اهدافش در این باشگاه افزود: ایجاد زیرساخت تیم‌های پایه، نوجوانان، جوانان و امید برای ارتقا فوتبال شهرستان و همچنین حفظ سهمیه و حتی ارتقا سهمیه به لیگ برتر البته با یک برنامه‌ریزی سه ساله از جمله برنامه‌ها برای آینده باشگاه است.

پویا با اشاره به توقع هواداران شهرداری آستارا برای مدعی بودن صعود به لیگ برتر تصریح کرد: توقع هواداران شهرداری آستارا کاملا به جا است ولی یک سری مشکلات زیرساختی در شهرستان از جمله تکمیل نبودن ورزشگاه خانگی شهرداری آستارا وجود دارد که امسال تلاش داریم در کنار مسابقات به این زیر ساخت‌ها توجه کنیم و بتوانیم به صورت همزمان برنامه‌ریزی برای ادامه مسابقات، تیم‌های پایه و زیرساخت‌ها  داشته باشیم چون این سه اصل بسیار برایمان مهم است و امیدواریم که امسال تمام مسابقاتمان در استادیوم آستارا برگزار شود و بعد از کرونا تماشاگران و همشهریان نیز در کنار تیم باشند و از مسابقات لذت ببرند.

وی با اشاره به نوسانات سال قبل تیم بیان کرد: در درجه اول تمام تلاش‌مان این است که یک تیم جوان را راهی مسابقات کنیم که نوسانات و مشکلات سال قبل را نداشته باشیم ولی مردم باید در حد توان شهرستان آستارا از ما انتظار داشته باشند و فرصت بدهند قدم به قدم این کارها انجام شود.

مالک باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به هدف‌گذاری تیمش برای آینده گفت: قطعا هدف‌گذاری ما برای صعود به لیگ برتر هست و ما برای انجام این کار یک برنامه‌ریزی سه ساله خواهیم داشت و البته در این سه سال نیم نگاهی برای صعود به لیگ برتر خواهیم داشت و برای رسیدن به هدف نهایی زمان نیاز است که با توجه به شرایط زیر ساخت به این مهم دست پیدا کنیم. 

پویا با اشاره به مشکلات استادیوم خانگی تیمش افزود: استادیوم از حیطه اختیارات ما خارج است ولی با پیگیری‌هایی که انجام دادیم نماینده شهرستان در مجلس به شدت پیگیر موضوع هستند و اعتبارات خوبی برای تکمیل ورزشگاه مصوب کرده‌اند و امیدواریم در شش ماه آینده اتفاقات خوبی در ورزشگاه وحدت آستارا اتفاق خواهد افتاد.

مالک باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به تامین مالی و جذب حامی مالی بیان کرد: در مورد تامین هزینه‌ها در کنار بنده دو نفر دیگر از دوستان هستند که کمک خواهند کرد که مسائل مالی که بر عهده بنده هست در مورد 49 درصد به نفع احسن انجام شود و امیدوارم که هزینه های 51 درصد باقی را شهرداری به موقع انجام دهند تا با جذب بازیکنان و مربیان به سرعت کارمان را آغاز کنیم و در مورد اسپانسر در گذشته مشکلاتی بود که امسال امیدواریم که با جذب اسپانسر و بلیط فروشی بتوانیم تامین هزینه برای باشگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به سیاست تیمش در مدیریت جدید گفت: قطعا سیاست امسال باشگاه ثبات خواهد بود چه در زمینه مربیگری و چه در مدیریت، متاسفانه سال گذشته به دلیل عدم ثبات نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و این درس بزرگی برایمان شد که امسال مهم‌ترین مسئله برای مان ثبات در تیم است. 

پویا با اشاره به نحوه واگذاری تیم شهرداری آستارا افزود: در مورد واگذاری 49 درصد عرض کنم که شهرداری آستارا اقدام به برگزاری دو دوره مزایده کرد که ما درگیر مسابقات بودیم و متاسفانه کسی در مزایده شرکت نکرد و در دور سوم من و دوستان تصمیم گرفتیم که شرکت کنیم تا اتفاقاتی که سال گذشته افتاد امسال تکرار نشود و بتوانیم با کمکی که به باشگاه انجام دهیم موفق‌تر و بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول