اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

60 درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد بوشهر زنان سرپرست خانوار هستند

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از ۳۰ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان وجود دارد که بیش از ۶۰ درصد این خانوارها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

60 درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد بوشهر زنان سرپرست خانوار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر هفت هزار و ۶۵۰ نفر فرزند یتیم و محسنین بد سرپرست تحت حمایت کمیته وجود دارد همچنین بیش از ۳۰ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت که بیش از ۶۰ درصد این خانوارها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: همه فرزندان یتیم و محسنین بد سرپرست دارای حامی هستند ولی از سرانه پایین کمکی برخوردار هستند که از همین رو به دنبال جذب حامیان جدید و افزایش کمی سرانه این ایتام هستیم.

وی عنوان کرد: طرح پویش ایران مهربان به منظور جلب مشارکت همگانی نیکوکاران و مردم برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین استان اجرایی شده و مردم می‌توانند با شرکت در این طرح به فرزندان معنوی خود کمک کنند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: سرانه کشوری پرداختی برای فرزندان ایتام ۵۲۲ هزار تومان و برای فرزندان محسنین ۲۰۳ هزار تومان است که در این پویش سرانه فرزندان ایتام تا ۷۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین تا ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

میری تصریح کرد: دنبال جذب بیش از ۲۰ هزار نفر حامی در قالب طرح پویش ایران مهربان هستیم تا سرانه فرزندان ایتام و محسنین را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول