اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

86 درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب کرده‌اند

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان تیر‌ماه بیش از ۱۴۶ هزار دانش‌آموز ثبت کتب خود را انجام دادند، گفت: با این میزان ثبت‌نام ۸۶ درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب خود را انجام داده‌اند.

86 درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب کرده‌اند

حسین حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت سفارش کتب همه مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان از طریق سامانه www.irtextbook.ir  یاwww.irtextbook.com  در حال انجام است.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام کتب درسی مقاطع آمادگی، پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایه هشتم و نهم دوره متوسطه اول متوسطه و پیش حرفه استثنایی از ۲۲ فروردین‌ماه تا ۲۲ خرداد‌ماه انجام شده است، بیان کرد: ثبت‌نام کتب در پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم شاخه نظری و کاردانش و استثنایی از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد‌ماه بود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب دوره آمادگی و پیش دبستانی و پایه اول دوره عادی و استثنایی از ششم تیرماه تا ۹ شهریور‌ماه است، تصریح کرد: ثبت‌نام کتب مقطع هفتم و دهم متوسطه عادی و پیش استثنایی نیز از ۶ تیر تا ۱۵ شهریور‌ماه انجام می‌شود.

حسنلو با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش زمانی را برای اصلاح سفارش کتب دانش‌آموزان در نظر گرفته است، گفت: ۱۲ تیر تا ۳۱ شهریور‌ماه فقط اصلاح سفارش کتب درسی انجام می‌شود.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری ۱۰۰ درصد کتاب‌های درسی از طریق اداره کل در اختیار مدارس و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امسال توزیع و فروش کتب در کتابفروشی‌ها انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان تیر‌ماه بیش از ۱۴۶ هزار دانش‌آموز ثبت کتب خود را انجام دادند، بیان کرد: با این میزان ثبت‌نام ۸۶ درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب خود را انجام داده‌اند و استان زنجان در این زمینه رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول