اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وضعیت کرونا در مشهد وخیم است/ افزایش شدید بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام رضا(ع)

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) از افزایش شدید بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد و گفت: در حال حاضر این مرکز درمانی مملو از بیماران کرونایی است و در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

وضعیت کرونا در مشهد وخیم است/ افزایش شدید بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر علی خورسند با بیان اینکه مدافعان سلامت در این مرکز درمانی، با تمام توان در حال خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونا و کرونایی هستند و در حال حاضر این مرکز درمانی مملو از بیماران کرونایی است و در شرایط بحرانی قرار گرفته است، هشدار داد: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ظرفیت تخت‌ها تکمیل می شود.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) تصریح کرد: تمامی بیمارستان‌های دولتی، خیریه و خصوصی برای درمان بیماران کرونا در مشهد بسیج شده‌اند ولی همچنان شاهد افزایش بیماران در این مراکز هستیم.

وی گفت: شهروندان در صورت بروز اولیه علائم در مرحله نخست، با مراجعه به مراکز ارائه خدمات سلامت منتخب و یا درمانگاه‌های سطح یک، از حضور در بیمارستان‌ها خودداری کنند.

دکتر خورسند با بیان اینکه راه اصلی پیشگیری از بیماری عدم حضور در تجمعات است، متذکر شد: مردم از برگزاری و حضور درمراسم اجتناب کنند، چون سرعت انتشار این ویروس بالا است و بیشتر مراجعین به صورت خانوادگی به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول