اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنقر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان علی‌رغم تمامی هشدار و اطلاع‌رسانی‌ها به کمتر از ۴۰ درصد رسیده و به طوریکه آمار ورودی به بیمارستان افزایش یافته است.

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنقر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احسان مهری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان سنقرو کلیایی، اظهار داشت: شهرستان به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان علی‌رغم تمامی هشدار و اطلاع‌رسانی‌ها به کمتر از ۴۰ درصد رسیده به طوریکه آمار ورودی به بیمارستان افزایش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی تعداد موارد بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان را ۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به اوایل ماه دوبرابر شده است در تیرماه فقط دو مورد فوتی با ابتلا قطعی به کرونا داشتیم در حالی که تاکنون در مردادماه سه مورد فوتی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: با سایر ادارات و ارگان‌ها و همچنین دادستانی هماهنگی‌های لازم انجام شده که از صدور مجوز برای تجمعات خودداری شود، در سطح شهر هم آموزش و تبلیغاتی با نصب بنر انجام می‌شود، البته تمامی این اقدامات با همکاری مردم جوابگو خواهد بود.

مهری در خصوص روند واکسیناسیون در شهرستان، افزود: تاکنون ۲۲ هزار و ۱۷۳ دُز واکسن در شهرستان تزریق شده که ۱۸ هزار و ۳۹۰ نفر دُز اول و ۳ هزار و ۷۸۳ نفر هم دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد گروه‌های هدف در شهرستان واکسینه شده‌اند، خاطرنشان کرد: افراد بالای ۴۰ سال در روستا جمعیت بالای ۱۸ سال در جمعیت عشایر و ۵۰ سال به بالا در شهر برای تزریق واکسن فراخوان داده شده‌اند.

مهری با اشاره به تزریق واکسن در ۱۲ درمانگاه روستایی شهرستان، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۸ دُز واکسن برای جمعیت روستایی و ۱۱ هزار ۴۷۸ دُز هم برای جمعیت شهری تزریق شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول