اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ماجرای اختلاف شورای ششمی‌ها برای انتخاب شهردار /چمران: تضارب آراء طبیعی است

رئیس موقت شورای ششم تهران با اشاره به اینکه اختلاف نظر منتخبین شورای ششم برای انتخاب گزینه نهایی شهردار طبیعی است گفت: انتخاب شهردار بر اساس قیاس و گزینش برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

ماجرای اختلاف شورای ششمی‌ها برای انتخاب شهردار /چمران: تضارب آراء طبیعی است

مهدی چمران رئیس موقت شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره نهایی شدن انتخاب شهردار در پایتخت اظهار داشت: صبح امروز سردار احمدی‌مقدم در حال ارائه برنامه‌های خود در شهرداری تهران است و پس از آن محسن پیرهادی برنامه‌هایش را برای منتخبین بیان می‌کند.

وی افزود: بعدازظهر امروز نیز جلسه‌ای در مورد تنظیم برنامه‌های داخلی شورا و روش‌های داخلی خواهیم داشت.

رئیس موقت شورای ششم تهران درباره اینکه آیا گزینه جدیدی از میان 7 گزینه باقیمانده جهت سکان‌دار شدن شهرداری تهران انصراف داده‌اند یا خیر گفت: خیر، یکی از گزینه‌ها برنامه‌هایش را برای ما فرستاده بود ولی به دلیل مأموریت کاری که برایش پیش آمد فرصت نشد آنها را ارائه دهد ولی به هر حال ایشان هم جزو افرادی هستند که در گزینه‌های نهایی قرار دارند.

چمران در مورد اختلاف پیش آمده میان منتخبین شورای ششم  جهت انتخاب شهردار گفت: این اختلاف نظر طبیعی است به هر حال همه یک نظر واحد برای انتخاب شهردار ندارند و گزینه ها موافق و مخالف دارد که البته همیشه تضارب آراء وجود داشته و این موضوع مشکلی ندارد.

وی گفت: هنوز معلوم نیست برای مرحله پایانی 3، 2 یا یک گزینه نهایی انتخاب کنیم ولی امروز عصر یا فردا صبح نتیجه قطعی اعلام می‌شود.

رئیس موقت شورای ششم تهران بیان داشت: ارزیابی گزینه‌های نهایی در حال حاضر بر اساس نمره‌دهی نیست بلکه این موضوع روزهای گذشته انجام گرفته و حالا قیاس و گزینش برنامه‌ها مدنظر است.

چمران در مورد مراسم تحلیف شورای ششم گفت: این مراسم پنج‌شنبه هفته جاری 14 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول