اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مهریز سرویس درون شهری ندارد/ رئیس شورای پنجم: به زمان بیشتری نیاز داشتیم

رئیس شورای پنجم شهرستان مهریز در این خصوص گفت: تصمیم گیری در این مورد را بر عهده شورای ششم گذاشته و این مورد کاملا منطقی و قانونی به نظر می رسد.

مهریز سرویس درون شهری ندارد/ رئیس شورای پنجم: به زمان بیشتری نیاز داشتیم

نادعلی زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: نرخ کرایه‌های یزد مهریز از تاریخ ۱۱ مرداد افزایش یافت و از ابتدای شهریور  قرارداد شرکت اتوبوسرانی این شهرستان با شهرداری منقضی و هیچ گونه حمل نقل داخل شهری انجام نمی‌شود. 

وی افزود: با توجه به این‌که کرایه یزد مهریز ۷۵۰۰ تومان مصوب شده  بوده با در خواست شورا پنجم، شهردار و معاون فرماندار شش هزار تومان و داخل شهر ۷۰۰۰ تومان دریافت شده است. 

زهرا دهقانی‌زاده، رئیس شورای پنجم شهرستان مهریز در این خصوص گفت: برخی ادارات شهرستان در خصوص تأمین هزینه‌های حمل و نقل درون شهری قول‌های مساعدی داده بودند که عملی نشده است.

وی افزود: از ۱۱ مرداد کرایه‌های مسیر مهریز- یزد و بالعکس ۷۵۰۰ تومان و از ابتدای شهریور به همشهریان خدمات درون شهری ارائه نمی‌شود.   

رئیس شورای شهر مهریز در این خصوص گفت: شورای پنجم نسبت به تعیین کمک هزینه به منظور پوشش هزینه های متحمل به موسسه حمل و نقل طی چهار مصوبه سالیانه در حوزه اختیار شورا انجام داده است. 

 دهقانی‌زاده با اشاره به این‌که قرار داد موسسه مذکور هنوز با شهرداری مهریز ادامه دارد، بیان کرد: با پیشنهاد شهرداری و بر اساس تعهد ایجاد شده، در بودجه سال ۱۴۰۰ مراتب مساعدت به آن شرکت را پیش بینی کرده ایم. 

وی یاد آور شد: از آنجائی که کلیه درخواست‌های موسسه اتوبوسرانی، باید ابتدا مصوبه شورای سازمان حمل و نقل را داشته باشد و سپس در دستور کار شورای شهر قرار گیرد، لذا این فرآیند در زمان درخواست از سوی شورای پنجم مشاهده نشده و در حال حاضر امکان رسیدگی به آن نیز وجود ندارد. 

دهقانی زاده با اشاره به این‌که شورای پنجم برای اتخاذ تصمیم ادامه قرار داد با این موسسه نیاز به زمان دارد اذعان کرد: تصمیم گیری در این مورد را بر عهده شورای ششم گذاشته و این مورد کاملا منطقی و قانونی به نظر می‌رسد. 

رئیس شورای پنجم شهر یزد عنوان کرد: بیان موضوعات خارج توافق شورای شهر، شهرداری و موسسه اتوبوسرانی در خصوص افزایش نرخ کریه‌ها برای شهروندان به بهانه عدم تصویب افزایش یارانه پیشنهادی از سوی آن موسسه ، بخصوص همزمان با روزهای آغازین شروع بکار شورای دوره ششم، خارج انتظار و اصول اخلاقی است.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول