اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ممنوعیت فعالیت رشته‌های ورزشی گروه ۲ و۳ در شهرکرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: در حال حاضر فعالیت کلیه رشته‌های ورزشی گروه‌های ۲ و ۳ و سالن‌های ورزشی سربسته ممنوع است.

ممنوعیت فعالیت رشته‌های ورزشی گروه ۲ و۳ در شهرکرد

اردشیر جان‌نثار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در اجرای مصوبات آخرین جلسه قرارگاه مقابله با بیماری کرونا شهرستان شهرکرد و با توجه به گروه‌بندی سه‌گانه فدراسیون‌های ورزشی در وضعیت قرمز فقط رشته‌های گروه یک یعنی تنیس‌خاکی، تیراندازی با اهداف پروازی، تیر و کمان، دو و میدانی، سوارکاری، چوگان، قایقرانی، کوهنوردی، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری و استخرهای روباز اجازه فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد افزود: در حال حاضر فعالیت کلیه رشته‌های ورزشی گروه‌های ۲ و ۳ و سالن‌های ورزشی سربسته ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقده با دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا فعالیت باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام به ازای هر ۱۰۰ متر ۶ نفر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز می‌باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول