اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت لمینت دندان در تهران

لبخند یکی از اجزای مهم صورت می باشد که به طور مستقیم بر روی زیبایی و اعتماد به نفس افراد موثر است. لمینت های دندانی یک درمان های برای داشتن لبخند سفید و آراسته است.

قیمت لمینت دندان در تهران

لمینت دندان چیست؟

لبخند یکی از اجزای مهم صورت می باشد که به طور مستقیم بر روی زیبایی و اعتماد به نفس افراد موثر است. لمینت های دندانی یک درمان های برای داشتن لبخند سفید و آراسته است. در این درمان روکش های لمینتی بر روی دندان قرار می گیرند و عیب ، نقص دندان را می پوشاند. در این مقاله قصد داریم به بررسی لمینت دندان چیست و قیمت لمینت دندان در تهران بپردازیم.

لمینت دندان این امکان را به شما می دهد که بتوانید دندان های خود را از لحاظ فرم ، رنگ و سایز دندانها اصلاح کنید و شما به یک لبخند یکنواخت و سفید دست پیدا کنید. لمینت های دندانی دارای انواع مختلفی هستند که از نظر هزینه ، زیبایی و ضخامت با یک دیگر متفاوت هستند.

قیمت لمینت دندان

اگر دقت کرده باشید هزینه ی لمینت دندان در کلینیک ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که علت این تفاوت قیمت لمینت دندان چیست ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا علت این اختلاف قیمت را بررسی کنیم.

هزینه لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت لمینت دندان در تهران امروزه از حدود واحدی بین 700 هزار تومان تا 5 میلیون بر هزینه هر واحد لمینت وجود دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت لمینت دندان میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید و با انواع لمینت دندان و قیمت آشنا شوید.

قیمت لمینت

در لینک بالا می توانید با نرخ لمینت و قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ اطلاع پیدا کنید. همچنین مراحل ، مراقبت های این درمان نیز به طور کلی توضیح داده شده است.

هزینه لمینت دندان به عوامل مختلفی مختلفی بستگی دارد همچون :

تعداد لمینت دندان
نوع لمینت دندان
مهارت پزشک زیبایی

تعداد لمینت دندان

تعداد لمینت دندان به طور مستقیم بر روی قیمت لمینت موثر است. شما بسته به بودجه ، لبخند و مشورت با پزشک می توانید که انتخاب کنید که چند عدد از دندان های خود را لمینت کنید؟

برای این انتخاب اصولا افراد بررسی می کنند که در هنگام لبخند ، چند عدد از دندان های شما نمایان می شود و این دندان ها را لمینت کنید و از آنجایی که این درمان بر اساس قیمت هر واحد لمینت محاسبه می شود، هر چه تعداد لمینت دندان شما بیشتر باشد، از هزینه لمینت بیشتری برخوردار خواهد بود.

نوع لمینت دندان

لمینت های دندانی دارای انواع مختلفی هستند که دارای استحکام ، شفافیت و ضخامت متفاوتی هستند و از برخی انواع لمینت دندان می توانید به موارد زیر اشاره کرد :

لمینت های ایمکس
لمینت های زیرکونیا
لمینت های لومینیرز

هر کدام از این لمینت ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند و همانطور که واضح است قیمت لمینت سرامیکی ایمکس با قیمت لمینت زیرکونیا متفاوت است و قیمت انواع لمینت دندان با یکدیگر متفاوت است و به طور مستقیم بر روی هزینه درمان شما تاثیر گذار است.

مهارت پزشک زیبایی

تمامی عوامل بالا بر روی قیمت تاثیر گذار هستند اما یکی از عوامل مهم در قیمت لمینت سرامیکی ، مهارت پزشک زیبایی است. پزشک زیبایی با تجربه و مهارتی که دارد می تواند منظم و زیباترین لبخند را برای شما به وجود بیاورد. همچنین پزشک زیبایی می تواند شما را از تراش اضافی دندان خلاص کند.

تفاوت لمینت و کامپوزیت

لمینت و کامپوزیت ها در درمان در شاخه دندانپزشکی زیبایی هستند که از لحاظ کاربرد شباهت زیادی با یکدیگر دارند و هر دو برای بر روی روی دندان قرار میگیرند و برای تغییر سایز ، فرم و رنگ دندانها استفاده می شوند اما تفاوت لمینت و کامپوزیت چیست ؟ در ادامه به بررسی مهم ترین تفاوت های این درمان ها می پردازیم.

برای اطلاع بیشتر از تفاوت کامپوزیت و لمینت به همراه فیلم و عکس می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

تفاوت لمینت و کامپوزیت

تفاوت قیمت لمینت و کامپوزیت

یکی از مهمترین عواملی که در انتخاب بیماران تاثیر گذاز است ، تفاوت قیمت کامپوزیت و لمینت ها است. اصولا قیمت کامپوزیت ها از لمینت دندان کمتر می باشد اما خب هیچ ارزانی بی دلیل نیست. کامپوزیت های دندانی از استحکام ، زیبایی و طول عمر کمتری به نسبت لمینت ها برخودار هستند و به همین علت از هزینه کمتری برخوردار هستند.

یکی دیگر از علت های تفاوت قیمت کامپوزیت و لمینت این است که برای انجام لمینت دندان نیاز به قالب گیری وجو دارد و لمینت های دندانی به صورتی سفارشی در لابراتور برای بیمار ساخته می شود.

برای اطلاع از قیمت کامپوزیت های دندانی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت کامپوزیت دندان

تفاوت طول عمر کامپوزیت و لمینت

لمینت های دندانی به علت دوام بالاتر جنس مواد سازنده از طول عمر بیشتری برخوردار است. طول عمر لمینت های دندانی حدودا 15 سال است اما کامپوزیت ونیر ها بین 7 الی 8 سال است.

تراش دندان

یکی از مهم ترین خواسته های افراد در انتخاب افراد کمترین ایجاد تغییر در دندان طبیعی است. امروزه لمینت های دندانی در ضخامت های بسیار پایینی حتی کمتر از لنز چشم ساخته می شوند اما به طور کلی کامپوزیت ها به کمترین تراش یا بدون تراش شناخته می شوند.

مزایای لمینت دندان

لمینت های دندان یکی از بهترین درمان های برای اصلاح فرم و رنگ دندان است که دارای مزایای زیادی می باشد.

استحکام بالا
مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ
طول عمر بالا
شفافیت و زیبایی زیاد

معایب لمینت دندان

لمینت دندان در کنار مزایای بسیار بالای خود نیز معایبی دارند. یکی از موضوعاتی که افراد از این درمان به عنوان عیب یاد می کنند ، قیمت دندان لمینت است. قیمت لمینت دندان سرامیکی از کامپوزیت ونیر ها بیشتر است که البته این موضوع به علت مزایای بالا این درمان است. از دیگر معایب لمینت  می توان به نیاز به تراش کم و عدم قابلیت ایجاد ترمیم است.

مراحل لمینت دندان

ابتدا شما باید به دنبال یک پزشک زیبایی با تجربه و ماهر بگردید و دندانپزشک ابتدا وضعیت دندان های شما را بررسی کند تا در صورت وجود پوسیدگی یا مشکل در لثه برای شما رفع کند و جرم ها را از روی دندان ها پاک کند تا بتواند لمینت های سرامیکی را بر روی دندان های شما قرار دهد.

در این مرحله نوبت به آماده سازی دندانها برای لمینت است که دکتر وابسته به طرح لبخند و دندانهای شما ، در صورت نیاز تراش های لازم را بر روی دندان های ایجاد می کند و سپس قالبگیری را انجام می دهد.

پس از قالب گیری ، قالب ها به لابراتور ارسال می شود و در آنجا لمینت های سرامیکی مخصوص شما تولید می شود. پس از آماده شدن روکش ها ، دکتر شما را مطلع می کند و به کلینیک یا مطب او مراجعه می کنید و لمینت ها را بر روی دندان های شما قرار می دهد.

در این مرحله در صورت نیاز به اصلاح یا تراش ، اصلاحات نهایی انجام می شود و لمینت های شما آماده استفاده هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول