اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ماجرای خداحافظی معروف و خوش‌خبر/ منتظر نامه خداحافظی کاپیتان باشید

پاسور و سرپرست تیم ملی والیبال در پایان رقابت‌های المپیک توکیو از تیم ملی خداحافظی کردند.

ماجرای خداحافظی معروف و خوش‌خبر/ منتظر نامه خداحافظی کاپیتان باشید

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: آلکنو با بازیکنان خداحافظی کرد و به کشورش بازگشت. توتولو قرار است فردا به کشورش برود. قرارداد این دو مربی با والیبال ایران تمام شده و بعید است که این همکاری ادامه پیدا کند.

وی درخصوص پایان ماموریت خودش در تیم ملی والیبال تصریح کرد: کار من هم در تیم ملی والیبال تمام شد و در رقابت‌های پیش‌رو قطعاً در تیم ملی حضور نخواهم داشت. فدراسیون والیبال هم مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب کرده که برای او هم آرزوی موفقیت می‌کنم. شک ندارم که کارخانه می تواند به خوبی در این سمت به کارش ادامه دهد. 

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درمورد خداحافظی سعید معروف از تیم ملی تصریح کرد: سعید هم تصمیمش را گرفته است. به زودی باید منتظر نامه خداحافظی کاپیتان باشیم. او در راه آمریکا است و فکر می‌کنم زمانی که به مقصدش برسد نامه‌‌اش را منتشر کند. معروف به من گفت که احتمالاً در مسیر پروازی به آمریکا نامه‌اش را نوشته و به زودی منتشر خواهد کرد.

خوش‌خبر عنوان کرد: امروز شنیدم که برخی‌ها گفتند سعید معروف مصاحبه‌ای انجام داده و انتقاداتی را نسبت به مدیران ورزش کشور مطرح کرده است. من در این خصوص با معروف صحبت کردم و او تمام این موضوعات را تکذیب کرد. او به من گفت که با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده است. امیدوارم رسانه‌ها برای رسیدن به اهداف خود چهره‌های محبوب و مطرح ورزش کشور را تخریب نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول