اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از آغاز واکسناسیون کووید ۱۹ اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان خبر داد.

آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نجفی با اعلام خبر آغاز واکسناسیون کووید ۱۹ اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از اساتید واحد‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اهمیت سلامت جامعه دانشگاهیان گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ و ضرورت واکسیناسیون اساتید و دانشجویان علیه ویروس کرونا، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این مهم در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: تزریق واکسن به اعضای هیأت علمی و اساتید حق‌التدریس این دانشگاه از امروز سه‌شنبه در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آغاز شده و تا یک هفته آینده ادامه می‌یابد.

نجفی عنوان کرد: بر اساس همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت سپاه استان، از یک هفته قبل، مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان در این دانشگاه راه‌اندازی شده که علاوه بر رده‌های سنی اعلام شده، کلیه اساتید، کارمندان و دانشجویان طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های ابلاغی، خواهند توانست در این مرکز واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از هفته‌های قبل، از دانشجویان خواسته است تا اطلاعات خود از جمله کد ملی و شماره تلفن همراه را در سامانه آموزشیار ثبت یا اصلاح کنند تا بر اساس آن، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای واکسیناسیون انجام شود.

به گزارش فارس، هم اکنون روزانه بین ۵۰۰ تا یک هزار نفر در مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان مستقر است، بر اساس رده سنی واکسینه می‌شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با ۲۸ واحد و مرکز دانشگاهی، بالغ بر ۷۵ هزار دانشجو و ۴ هزار و ۵۰۰ استاد هیأت علمی و حق‌التدریس دارد و از این نظر بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان را تشکیل داده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول