اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نتیجه وحدت در شورای شهر همدان تحول به نفع مردم است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در بیانیه‌ای خواستار وحدت و انسجام بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم شد.

نتیجه وحدت در شورای شهر همدان تحول به نفع مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در بیانیه‌ای خواستار وحدت و انسجام هر چه بیشتر میان اعضای شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم شد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است؛

بسمه‌تعالی

شوراهای اسلامی شهر و روستا به منزله پارلمان‌های محلی می‌توانند اثرگذاری جدی در ارتقای مردمسالاری دینی داشته باشند، نقش‌آفرینی شوراهای اسلامی در پیشرفت، عمران و آبادانی، سلامت و محیط زیست و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و در یک کلام در بالا بردن میزان رضایتمندی مردم و افزایش سقف کارآمدی در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط «سخت» کنونی و اعتماد مردم به جریان انقلابی و انتخاب افراد متعهد، متخصص، دلسوز و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مطالبات عدالت‌خواهانه مردم عزیز قابل تقدیر و شایسته سپاسگزاری است.

بهترین راه شکرگزاری این نعمت بزرگ، تلاش هر چه بیشتر برای تحقق وعده‌ها و عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه شده است، اکنون منتخبین محترم شورای اسلامی شهر همدان در معرض آزمون بزرگ و مهم معرفی و انتخاب شهردار برای شهر دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان قرار دارند.

خوشبختانه شنیده‌ها حکایت از وجود وحدت و انسجام میان منتخبین محترم و ترسیم فرآیند معقول و منطقی بر اساس برنامه و شاخص‌های منطبق با نیازهای شهر و مطالبات مردم و هم چنین وعده‌های داده شده جهت انتخاب شهردار دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان با قدردانی از حسن اعتماد مردم شریف، فهیم و انقلابی همدان، حمایت قاطع و همه‌جانبه خویش را از تلاش‌ها و تدابیر منطقی و عدالت‌خواهانه منتخبین گرامی اعلام داشته و بر وحدت و انسجام هر چه بیشتر میان اعضای شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم تاکید می‌کند.   

امید است منتخبین گرامی با حفظ وحدت و همدلی میان خود و بدون توجه به هیاهوی تبلیغاتی افراد و یا مراکز بی‌خبر از احوال مردم  و نیازهای آنها، روند و مسیر درست خویش را تداوم بخشند تا با رفع اشکالات و نواقص موجود و بهره‌مندی از توانایی‌های نیروهای مؤمن و کارآمد، بیش از پیش موجبات رفاه و رضایتمندی عادلانه همه اقشار و آحاد مردم همدان را فراهم کنند.

بدون شک من‌بعد دولت انقلابی و مردمی نیز در این خصوص همراه و حامی منتخبین عزیز و پشتیبان تصمیمات عدالت خواهانه و کارشناسانه آنها خواهد بود.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول