اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

19 درصد از کرونایی‌های اخیر آمریکا کودک هستند

انجمن بیمارستان‌های کودکان آمریکا خبر داد که طی هفته گذشته 72 هزار کودک این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که 19 درصد از کل مبتلایان به این ویروس در آمریکا طی هفته گذشته را تشکیل می‌دهند.

19 درصد از کرونایی‌های اخیر آمریکا کودک هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارشی که آکادمی انجمن بیمارستان‌های کودکان، تقریبا ۷۲ هزار کودک در آمریکا طی هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مقایسه با هفته پیش از آن که تعداد ابتلاها ۳۹ هزار مورد بود، افزایش چشمگیری داشته است.

طبق این گزارش، کودکان ۱۹ درصد از تمام مبتلایان به کرونا در آمریکا در هفته منتهی به ۲۹ جولای را تشکیل می‌دادند.

ایالات متحده آمریکا طی روزهای گذشته در نتیجه شیوع گونه دلتا ویروس کرونا با موج جدیدی از ابتلا به این بیماری مواجه شده است.

میزان مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا در ایالات متحده طی یک هفته گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته وبه بیش از ۳۰۰ فوتی در روز رسیده است.

آمارهای به‌روزرسانی‌شده دانشگاه جان‌هاپکینز نشان می‌دهند بیش از ۶۱۳ هزار نفر در آمریکا جانشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند. این بیماری جان ۴.۲ میلیون نفر را در سراسر دنیا گرفته است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول