اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی

امام جمعه کامفیروز طی یادداشتی خطاب به برگزیدگان شورای شهر گفت: توقع مردم از شورای مکتبی انتخابی انقلابی و صحیح است.

انتخابِ انقلابی، توقع مردم از شورای مکتبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی‌زاده، طی یادداشتی ضمن عرض تبریک مجدد به اعضای محترم، مومن و انقلابی شورای شهر شیراز که در این دوره مدال اعتماد و انتخاب مردم فهیم شیراز را به گردن آویختند، گفت: در اولین روز کاری آن شورا نکاتی چند از باب النَّصِیحَةُ لِأَئِمَّةِ الْمُسْلِمِینَ در این مرقومه خدمتشان عرضه می‌دارم.

١.قطعاً از شرایط کنونی کشور و شهر شیراز و اینکه در چه برهه‌ی خطیری مردم شیراز پای صندوق های رای حضور به هم رساندند و حماسه آفریدند، آگاه هستید. بالطبع این مردم که با احساس مسئولیت و تکلیف صحنه را خالی نگذاردند و باعث شادی دشمنان انقلاب نگشتند، نیز خواسته‌ها و توقعات بجایی از اعضای محترم شورای شهر دارند که بر شما عزیزان فرض است به پاس این اعتماد آن‌ها، جد و جهد خویش را در راستای به ثمر نشستن خواسته‌های آن‌ها به خرج دهید.

٢.اکنون زمان انجام اولین وظیفه که اتفاقاً مهمترین وظیفه شما در طول این ۴ سال خواهد بود، رسیده است و آن چیزی نیست جز انتخاب شهردار انتخاب شخصی که ۴ سال بودجه کلانی از بیت المال در دستان او می چرخد، پیشرفت این شهر بسته به تدبیر او بوده و اقصی نقاط این شهر به سر پنجه او در جهت ویرانی یا آبادانی به رقص خواهد آمد.

٣.فرق تفکر مجلس انقلابی و جهادی با مجلس غرب‌گرا و لیبرال در این است که شما در تمامی شئون به دنبال اصلح و لایق‌ترین هستید و در این زمینه به هیچ وجه سیاست زدگی و جناح گرایی نخواهید داشت، که قطعاً انتخاب شهردار نیز از این مقوله مستثنی نخواهد بود.

۴.یقینا تصدیق می‌فرمایید که باید کسی به عنوان شهردار انتخاب شود که در این روزگار سخت و سیاه اقتصادی و معیشتی، امید از دست رفته را به دل‌های مردم باز گرداند و با خدمات جهادی و خالصانه خویش جوانان را به آینده امیدوار کرده و اجازه دهد تا نسیم ملایم و خوشبوی تغییر و اصلاح و پیشرفت و بهبود اوضاع، در جای جای این شهر وزیده شود.

۵.این شورای مکتبی و انقلابی باید با مد نظر قرار دادن تخصص و تعهد، بهترین گزینه را به عنوان شهردار منصوب نماید و راجع به این مهم گوش خویش را وقف سخنان دلسوزان جامعه نموده و بی هیچ هراس و واهمه‌ای، به سفارشات نابجا و فشارهای متنفذین ِ بی تقوا ترتیب اثر ندهد.

۶.قطعاً ورود به بازی‌های سیاسی و جناحی و تحت تأثیر دیکته‌‌های نوشته شده در لابی خانه‌های سیاسی این شهر که تحت عنوان‌های زیبا ادعای سهم خواهی دارند، استقلال و اقتدار شورای شهر را در همان گام نخست زیر سوال برده و تا ثریا این دیوار کج خواهد رفت. مطمئناً شما اجازه نخواهید داد که دیگران برای شورا تصمیم گیری نمایند که در غیر این صورت در همین آغازین روزهای فعالیت خود، بذر یاس و ناامیدی را نسبت به شورای پنجم، در دل مردم خواهید کاشت.

٧.یکی از مصادیق سعی و تلاش انقلابی به پاس اعتماد به رای پاک مردم باید در چارچوب حاکم نمودن فضای کار و تلاش در مجموعه شهرداری و شورا بجای فضای تنش و سیاسی و جناح بندی باشد چرا که خدمت به صاحبان اصلی انقلاب در سایه سار فضای سیاسی و جناحی محقق نمی‌گردد.

٨.از خدای منان خواهانم که تک تک روزهای این چهار سال را با تصمیم‌های تحول آفرین و اصلاح‌گر، ذخیره‌ی آخرتتان و مسبب دعای خیر مردم در حق شما قرارداده و شما را از شر شیطان و تبعیّت از هوا در امان بدارد، که هر کس در یکی از این دو دام افتاد، مهر مذلت بر پیشانی او خورد و نفرین مردم بدرقه راهش گشت. 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول