اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه: مرزهای آبی جنوب در امنیت کامل است/ ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های ندسا در خدمت بیماران کرونا

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در تمام مرزهای آبی حوزه جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است، حتی برای دفاع از امنیت منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و دوردست آمادگی وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: مرزهای آبی جنوب در امنیت کامل است/  ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های ندسا در خدمت بیماران کرونا

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان گفت‌وگویی با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

خدمات‌رسانی بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های ندسا به بیماران کرونایی

- در موج پنجم کرونا و شروع پیک جدید، سریعاً مجموعه فرماندهی نیروی دریایی سپاه همانند گذشته با برنامه‌ریزی و اقدامات جهادی، بسیج شدند.

- ما هم تأکید کردیم بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های استقراری نیروی دریایی سپاه در شهرهای بوشهر، شیراز، بندرعباس، چالوس، چاه مبارک، بندرلنگه در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرند و خدمات‌رسانی درمانی به این بیماران با سرعت بیشتری صورت گیرد.

راه‌اندازی یک واحد بیمارستان صحرایی در بندرعباس

- بنابر نیاز مردم در مراکز درمانگاهی ماهشهر، چالوس و بندرلنگه، کلینیک‌های حاد تنفسی راه‌اندازی و به تجهیزات مربوطه مجهز شدند.

- بنا به درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان، یک واحد بیمارستان صحرایی مزین به نام شهید فاطمی (ره) در کنار بیمارستان شهید محمدی (ره) بندرعباس بر پا و راه‌اندازی شد و هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۵۰ نفر مراجعه‌کننده کرونایی دارد.

واکسیناسیون جزایر خلیج‌فارس در حال اتمام است

- در زمینه واکسیناسیون هم در جزایر خلیج‌فارس به‌طور کامل در حال اتمام است و فعلاً در سه نقطه در شهر بندرعباس به‌طور خاص بهداری نیروی دریایی سپاه مشغول تزریق واکسن به مردم است.

- تا هفته آینده بنا بر همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مراکز واکسیناسیون بیشتر هم خواهد شد و این آمادگی داریم هر جا نیاز باشد بنا بر ظرفیتی که داریم خدمات‌رسانی درمانی و تزریق واکسن انجام دهیم.

امنیت کامل در تمام مرزهای آبی حوزه جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است

- با حضور پرشور و با صلابت رزمندگان دریادل و بسیجیان غیور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تمام مرزهای آبی حوزه جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است.

- برای دفاع از امنیت منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و دور دست آمادگی لحظه‌ای وجود دارد.

- امروز در منطقه استراتژیک تنگه هرمز، سیستم کنترل باند حاکم است، هر شناوری که وارد و خارج می‌شود با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی کنترل می‌شود و اشراف هوشمندانه کاملی در تنگه استراتژیک هرمز وجود دارد.

دشمن می‌داند تحرکاتش رصد می‌شود/ جایی برای حضور بیگانگان در خلیج فارس نیست

- اصولا دشمن می‌داند تحرکاتش رصد می‌شود و به محض تخلف حتی سهوی، تذکر جدی می‌گیرد و سریعا باید مراعات نماید، در غیر اینصورت با برخورد قاطع و مقتدرانه مواجه می‌شود.

- امنیت خلیج فارس با کشورهای مسلمان خلیج فارس است و خلیج فارس خانه ماست و جایی برای حضور بیگانگان نیست.

- ما و برادران مسلمان کشورهای حوزه خلیج فارس به راحتی می‌توانیم امنیت این منطقه را تامین کنیم، اصلا نیاز به حضور بیگانگان در آب‌های نیلگون خلیج فارس نیست.

سازماندهی بیش از ۵۴۰ ناوگروه بسیج دریایی

- ما امروز به لطف خداوند متعال موفق شده ایم با تشکیل بسیج دریایی مردم پایه و سازماندهی بیش از ۵۴۰ ناوگروه بسیج دریایی، موضوع دفاع از منافع جمهوری اسلامی و حفاظت از آب‌های سرزمینی و مرزهای آبی را «مردمی» کنیم.

- سپاه از مردم است و یک نهاد مردم پایه است و ارتباط و حضور در بین مردم برای ما مایه قوت قلب و رفع مشکلات مردم بدست ما موجب افتخار ما است و ما به خادمی نسبت به این مردم نجیب و ولایتمدار افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول