اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

بهترین بازی‌های ایرانی در آستانه انتخاب منتقدان

سازندگان بازی‌های ایرانی منتظرند تا بهترین‌های این صنعت در روز جمعه 15 مرداد با رأی و نظر منتقدان معرفی شوند و تندیس‌های دومین جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا همان عنوان نام آشنای «ویگما» در دستانشان جا خوش کند.

بهترین بازی‌های ایرانی در آستانه انتخاب منتقدان

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی که با عنوان ویگما برای اولین بار سال گذشته و بخاطر شرایط کرونایی آنلاین برگزار شد در دومین گام خود نیز به صورت آنلاین برگزار و به طور زنده از آپارات پخش خواهد شد تا در نهایت بهترین بازی‌های ایرانی در سال گذشته از نگاه منتقدان و خبرنگاران حرفه‌ای از رسانه‌های تخصصی بازی و در 8 دسته مختلف معرفی شوند.

ویگما (VIGMA) 2021 که امسال نیز با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، در حالی در آستانه دومین دوره برگزاری‌اش قرار گرفتهT دستخوش تغییراتی در کم و کیف اجرای خود شده است. تغییری که مهمترینش افزایش تعداد تقریبا دو برابری داوران به نسبت دوره قبل است. تغییری که مدیریت روند داوری را به شدت پیچیده‌تر و سخت‌تر کرد؛ اما در نهایت دستاورد مهمی در افزایش دقت در نتیجه داوری با خود به ارمغان آورد.

رویداد ویگما به‌عنوان نخستین جشنواره بازی در ایران که توسط رسانه‌ها و منتقدان بازی برگزار می‌شود، هدف و ساختار متفاوتی را دنبال می‌کند. ساختاری که قصدش نزدیک شدن به جشنواره‌ای استاندارد در حوزه بازی‌های ویدیویی است.

این رویداد یک روزه در مهمترین بخش خود شامل ارائه 8 سخنرانی تخصصی توسط چهره‌های به‌نام و سرشناس صنعت بازی ایران با هدف انتقال دانش و تجربه در موضوعات کاربردی است تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور در این کارگاه‌های سخنرانی آنلاین فضاهای متفاوت آموزشی در حوزه بازی‌سازی را تجربه کنند.

گفتنی است اختتامیه دومین دوره جشنواره ویگما ۲۰۲۱ روز جمعه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. ثبت نام در رویداد کاملاً رایگان است و شما می‌توانید از اینجا نسبت به تهیه بلیت اقدام کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول