اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه‌ها در تبیین فرهنگ‌ جهاد و مقاومت قوی عمل کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رسانه‌ها باید در تبیین و تشریح فرهنگ‌ جهاد و مقاومت قوی عمل کنند.

رسانه‌ها در تبیین فرهنگ‌ جهاد و مقاومت قوی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امشب مراسم بزرگداشت هفته خبرنگار توسط سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در اردوگاه ابوذر برگزار شد. 

این مراسم با حضور خبرنگاران، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، مدیرعامل شرکت مخابرات و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم با تبریک هفته خبرنگار گریزی به سالگرد عملیات مرصاد در مردادماه زد و گفت: عراق گمان می‌کرد جمهوری اسلامی از روی ضعف قطعنامه را پذیرفته، بنابراین عملیاتی را از جنوب و غرب آغاز کردند.

سردار مظاهر مجیدی گفت: نیروهای بعثی ابتدا به صورت گسترده به مرزها حمله کردند اما پس از هشت سال به این نتیجه رسیدند که شاید اگر نقطه‌ای حمله می‌کردند، موفق می‌شدند که باز هم شکست خوردند.

وی بیان کرد: ساعت ۳ بامداد به نیروهای داخل آماده‌باش دادند که به سمت کرمانشاه حرکت کنیم، ابتدا باور نمی‌کردیم دشمن از غرب حمله کرده بود، بنابراین به سمت جنوب از غرب رفتیم وقتی به قرارگاه شهید شهبازی رسیدیم شهید بزرگوار حاج میرزامحمد سلگی مشغول سازماندهی نیروها بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: لشکر انصارالحسین(ع) مانع از حرکت منافقین شد در حالی که آنها تا ۴۸ ساعت می‌خواستند به تهران برسند، دشمنانی که در بیمارستان اسلام‌آباد مانند داعشی‌ها عمل کردند.

وی تصریح کرد: در جریان عملیات مرصاد ۱۶۰ شهید دادیم و چهار فرمانده گردان شهید و دو برادر هم مفقودالاثر شدند.

مجیدی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نسبت به تبیین و تشریح فرهنگ‌ مقاومت و شهادت قوی عمل کنند گفت: رسانه‌ها نقش موثری در جامعه دارند به طوری که در انتخابات ۱۴۰۰ با وجود تمام تلاش دشمن برای حضور کمرنگ مردم با توجه به مشکلات اقتصادی و شرایط کرونایی به خوبی عمل کردند.

وی گفت: نظر سنجی‌های انتخاباتی از حضور ۲۰ تا ۲۵ درصدی مردم خبر می‌داد اما مردم پس از فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی در صحنه حاضر شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امریکا سه راهبرد را در انتخابات دنبال می‌کرد که شامل حضور حداقلی، ایجاد نا امنی و روی کار آوردن فرد متمایل به غرب بود اما موفق نشد و یک دولت انقلابی در کشور روی کار آمد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در از بین بردن فساد در جامعه نیز موثر هستند اظهار کرد: شفافیت و مبارزه با فساد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است با حضور موثر رسانه‌ها محقق خواهد شد.

مجیدی افزود: جدای از جریان‌ها و احزاب  اصولگرا و اصلاح‌طلب باید همه با همدلی و رویکرد انقلابی‌گری برای حل مشکلات ورود کنیم.  

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان نیز در این آیین اظهار کرد: زندگی خبرنگاران با نوشتن عجین شده و این مهم عنایتی از سوی خداوند به برخی از بندگان است.

ناصر قوامی با بیان اینکه قلمی که برای خدا بنویسد در تراز انقلاب اسلامی است افزود: قلمی که با عدالت باشد و اخلاق و انصاف را رعایت کند در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در صدر اسلام قلمی که برای خدا نبود، جمعیتی را به گمراهی برد تصریح کرد: این قلم‌ها کاری کردند که تا ۱۰۰ سال برخی گمان می‌کردند، امام علی(ع) که نماد اسلام است، نماز نمی‌خواند.

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه ۶ نشست ملی در سه ماه نخست امسال برگزار شد ادامه داد: ۱۸ نشست مختلف در شهرستان‌ها برگزار شد.

وی با تبریک هفته خبرنگار از ارائه اینترنت رایگان با همکاری شرکت مخابرات استان برای خبرنگاران خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که شرایط برای فعالیت خبرنگاران در استان فراهم شود. 

در این مراسم از اعضای هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه، هیات مدیره خانه مطبوعات و نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای ایران قوی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول