اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیسی: ایران از ظرفیت نهادهای بین المللی برای صیانت از حقوق کشورهای مستقل استفاده خواهد کرد

رئیس جمهوردر دیدار مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

رئیسی: ایران از ظرفیت نهادهای بین المللی برای صیانت از حقوق کشورهای مستقل استفاده خواهد کرد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در دیدار "کایرات ساریبای" مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا (سیکا) با تشکر از تبریک و آرزوی موفقیت وی برای دولت سیزدهم، گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران، بنا دارد تا به‌طور مؤثر از ظرفیت نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشورهای مستقل استفاده کند. 

"کایرات ساریبای" مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا "سیکا" نیز در این دیدار با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تقویت نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در سازوکار سیکا برای گسترش صلح و امنیت در منطقه و جهان اظهار داشت: امروز قاره آسیا تاثیر مهمی در مدیریت تحولات جهانی دارد و سازمان سیکا به دنبال تقویت نقش آفرینی کشورهای آسیایی در عرصه بین المللی است.

وی تصریح کرد: محور فعالیت سیکا بر تقویت نقش کشورهای آسیایی در تصمیم گیری برای مسائل این قاره و ممانعت از دخالت کشورهای غیرآسیایی در تحولات این قاره است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول