اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌سازی در 14 محور برای کنگره شهدا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:۱۴ محور برنامه‌سازی در معاونت صدا در قالب نمایش‌هایی مانند بغض خیس، مجموعه برنامه یک آسمان ستاره، کتب صوتی، مسابقه مستند گزارشی و روایت شیدایی و ... در دست اجرا و تولید است.

برنامه‌سازی در 14 محور برای کنگره شهدا

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای 3535 شهید زنجانی اظهار کرد: بهره‌گیری از آن معارف ناب و بی‌نظیر، مستلزم برنامه‌ریزی دقیق، عالمانه و هوشمندانه است و می‌طلبد که از همه ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای دستگاه‌های درگیر در دفاع مقدس برای تبیین و معرفی آن استفاده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تکمیل و حفظ آرشیو منابع ارزشمند صوتی و تصویری سال‌های دفاع مقدس را بعنوان گنجینه تاریخی ذی قیمت عنوان کرد و گفت: مسلما اهمیت انجام این کار در سال‌های آینده بیشتر مشخص می‌شود و نسل‌های آینده میهن اسلامی با دیدن تصاویر این گنجینه ارزشمند به  حماسه‌سازی‌های نسل‌های گذشته خود افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده صداوسیمای استان برای برگزاری باشکوه کنگره شهدا و برگزاری جلسات متعدد در حوزه‌های مختلف برنامه سازی تصریح کرد: بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف در دست تولید و پخش است که از اهم آنها می‌توان به یک هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه ضبط شده از خانواده معظم شهدا، تله فیلم تنهایی یوسف، قاب عاشقی، مجموعه مستند راه ناتمام، تله تاتر نجات اربیل، مجموعه مستند نشانه‌ها و برنامه ترکیبی طلیعه عشق در کنار نماهنگ‌های متعدد، تولید و پخش ۱۴۰ قسمت تقویم عزت، با موضوع جنگ تحمیلی اشاره کرد.

لطیفی گفت: همچنین ۱۴ محور برنامه‌سازی در معاونت صدا در قالب نمایش‌هایی مانند بغض خیس، مجموعه برنامه یک آسمان ستاره، کتب صوتی، مسابقه مستند گزارشی و روایت شیدایی و ... در دست اجرا و تولید است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و نشر ۱۱۳ مورد موشن گرافیک، اینفوگرافی، روزنگار دفاع مقدس، استاپ موشن، ویدئو و صفحه ویژه در وب سایت مرکز توسط معاونت مجازی و تهیه و تولید پنج اثر فاخر موسیقی با موضوع شهدای غواص خبر داد و افزود: در همین راستا گزارش‌های ویژه کنگره شهدا نیز تهیه شده است.

وی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی مدون به منظور برگزاری نمایشگاه اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره شهدا در قالب آثار صوتی، تصویری و ... در روز دیدار اعضای ستاد با مقام معظم رهبری تاکید کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول