اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انبار بزرگ احتکار سیمان در دشتستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۶ هزار تن سیمان و کلینکر احتکار شده به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در شهر برازجان خبر داد.

انبار بزرگ احتکار سیمان در دشتستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر سوسنی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلال‌گران و محتکران اقتصادی، عوامل انتظامی شهرستان دشتستان با همکاری اداره اطلاعات و پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک انبار دپو به میزان ۳۶ هزار تن سیمان و کلینکر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر توضیح داد: روز گذشته ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم‌های عملیاتی ویژه‌ای به محل مورد نظر اعزام و این انبار را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۲ هزار تن سیمان و ۲۴ هزار تن کلینکر احتکار شده کشف شد افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش سیمان و کلینکرهای احتکار شده ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام نظامی عنوان کرد: با دستور مقام قضایی این انبار پلمب و پرونده قضایی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شده است. 

سوسنی با اعلام استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح استان گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری ناجا است و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول