اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

نخست وزیر ژاپن تحلیف و آغاز به کار آیت الله رئیسی را تبریک گفت

نخست وزیر ژاپن در پیامی با تبریک آغاز به کار رئیس جمهوری اسلامی ایران از طرف دولت و مردم این کشور، با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه بین تهران و توکیو بر تلاش برای توسعه روابط تاریخی دو کشور تاکید کرد.

نخست وزیر ژاپن تحلیف و آغاز به کار آیت الله رئیسی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «سوگا یوشیهیده» نخست وزیر ژاپن در پیامی با تبریک آغاز به کار رئیس جمهوری اسلامی ایران از طرف دولت و مردم این کشور، با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه بین  تهران و توکیو بر تلاش برای توسعه روابط تاریخی دو کشور تاکید کرد.

در پیام تبریک سوگا یوشیهیده  به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور کشورمان، آمده است:  قویاً انتظار دارم که تحت رهنمودهای جنابعالی، ایران به عنوان کشور بزرگ منطقه، در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه، نقش خود را ایفا نماید.

نخست وزیر ژاپن در پیام خود تاکید کرده است: ژاپن نیز قصد دارد به منظور کاهش تنش‌ها و برقراری ثبات در اوضاع خاورمیانه، تلاش‌های دیپلماتیک خود را ادامه دهد و اینجانب نیز به شخصه مایلم با جنابعالی به صورت تنگاتنگ همکاری نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول