اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش‌ احساسی بارسایی‌ها نسبت به رفتن مسی/ دیگر بارسلونا مثل قبل نخواهد شد!

بازیکنان سابق و کنونی بارسلونا نسبت به رفتن مسی از این باشگاه واکنش نشان دادند.

واکنش‌ احساسی بارسایی‌ها نسبت به رفتن مسی/ دیگر بارسلونا مثل قبل نخواهد شد!

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج شنبه یکی از ناگهانی‌ترین اتفاقات دنیای فوتبال رخ داد و لیونل مسی پس از 17 سال بازی از باشگاه بارسلونا جدا شد. 

او که به نظر می‌رسد با بارسا با قراردادی 5 ساله به توافق رسیده ولی به دلیل قوانین حاکم بر لالیگا و مشکلات مالی آبی‌اناری‌ها مجبور به ترک این تیم شد.

رفتن مسی موجی از ناراحتی و عصبانیت را در بین طرفداران این تیم به راه انداخت. از علاقه‌مندان بارسلونا گرفته که پشت درهای این باشگاه به مدیریت اعتراض کردند تا بازیکنان حاضر و سابق این تیم که رفتن فوق ستاره آرژانتینی را یک خبر بسیار بد دانستند.

در زیر گزارشی از واکنش بازیکنان کنونی و سابق بارسلونا را مشاهده کنید:

جرارد پیکه: دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد. نه نیوکمپ، نه شهر بارسلونا، نه ما و نه هیچ چیز دیگر. پس از بیش از 20 سال دیگر قرار نیست تو لباس بارسلونا را بپوشی. این واقعیت بسیار سخت و تلخ است. ما 2 هزار بار با هم بازی کردیم، 13 سال تمام با هم فصل را به اتمام رساندیم و عجب دورانی بود. اگر قرار بود به عقب بازگردیم بهتر از این نمی‌توانست این روزها رقم بخورد. ما در اولین فصل که با هم بازی کردیم (فصل 2008-2009) توانستیم 3 گانه بگیریم و تو شدی بهترین بازیکن دنیا و از آنجا بود که داستان قهرمانی تو آغاز شد. از روزاریو آمدی و در آسمان رم (فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2009) دستت به آسمان کوبیدی. چیزی که پس از آن رخ داد یک تاریخ است. حالا تو قرار است بروی ولی می‌دانم که یک روز بازخواهی گشت. هنوز چیزهایی است که تو باید انجامش بدهی. هر جا که بودی به تو خوش بگذرد و امیدوارم بتوانی به پیروزی و درخشش ادامه دهی. ما دلمان برای تو در اینجا خیلی تنگ خواهد شد. دوستدار تو هستم لئو. 

ژاوی: به عنوان یک بارسایی، به عنوان یک رفیق؛ فقط می‌خواهم از تو تشکر کنم به خاطر چیزهایی که به ما دادی در این مدت. هر کاری که انجام می دهی آرزو می‌کنم بهترین اتفاقات برایت رخ بدهد. 

بوسکتس: تو به عنوان یک بچه به اینجا رسیدی و حالا که می‌خواهی اینجا را ترک کنی بهترین بازیکن تاریخ هستی. تو توانستی این باشگاه را به این جایگاه برسانی و هم به عنوان بازیکن و هم برای باشگاه بارسلونا تاریخ سازی کنی. من فقط می‌توانم برای تو و خانواده‌ات بهترین‌ها را آرزو کنم زیرا شایسته بهترین‌ها هستی. دلمان برای تو تنگ خواهد شد. 

سرخیو روبرتو:‌ ما قادر به این نیستیم که چیزی که تو به ما بخشیدی را به تو باز پس دهیم. برای تو و خانواده‌ات بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ما دوستدار تو هستیم و دلمان برای تو تنگ خواهد شد. 

جوردی آلبا: عجب افتخاری که توانستم 9 سال در کنار بازی کنم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که دیدم در سال 2005 چگونه مقابل آلباسته گل زدی. در آن زمان بود که فهمیدم چه درک متقابلی بین ما وجود دارد.تو نه تنها بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، بلکه از لحاظ انسانی هم یک آدم خارق العاده هستی.

آنسو فاتی: هر بچه‌ای که در اینجا به لاماسیا می‌رسد آرزو و رویا دارد که بتواند با تو و در کنار تو بازی کند. من خیلی خوش شانس هستم که این اتفاق برای من افتاد. می‌خواهم تشکر کنم از تو به خاطر رفتاری که داشتی و من در این 2 سال خیلی چیزها یاد گرفتم. برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. 

فیل کوتینیو: برای همه چیز از تو ممنونم. افتخار بزرگی بود که در کنار تو بازی کردم. از تو ممنونم بابت رفتاری که با من و خانواده‌ام در این مدت داشتی. برای تو آرزوی خوشبختی در ادامه مسیرت می‌کنم و از خدا می‌خواهم بهترین‌ها را برایت و برای خانواده‌ات رقم زند. 

کارلس پویول: بسیار ممنونیم به خاطر کارهایی که انجام دادی لئو. ما هیچ وقت قادر به این نخواهیم بود که از تو به اندازه کافی تشکر کنیم زیرا کاری که انجام دادی قابل جبران نیست. برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. 

آنتوان گریژمان: تنها چیزی که می‌توانم به فردی که عاشق فوتبال است بگویم، این است که ممنونیم از تو. ممنونیم به خاطر کارهایی که در اینجا برای بارسلونا انجام دادی. برای این شهر و برای این باشگاه. تو همه چیز را تغییر دادی. مطمئن هستم این خداحافظی نخواهد بود بلکه بعدا تو را روزی در اینجا خواهیم دید. بهترین‌ها را برایت آرزو می‌کنم و امیدوارم همیشه در کنار خانواده‌ات خوشحال باشی. 

ریکی پوچ: من قادر به این بودم که به رویای هر بچه‌ای که عاشق فوتبال است برسم. اینکه بتوانم با بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بازی کنم و در رختکن روزهایم را با او سپری کنم و از او یاد بگیرم. این بهترین اتفاقی بود که در این 2 سال اخیر برای من رخ داد. ممنونم از تو لئو. دلمان برای تو تنگ خواهد شد. با آرزوی خوشبختی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول