اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

درخشش هنرمندان تویسرکان در جشنواره هنرهای تجسمی

سرپرست اداره ارشاد تویسرکان از درخشش چهار هنرمند این شهرستان در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی خبر داد و گفت: چند روز آینده تعداد کارمندان ارشاد تویسرکان به سه نفر می‌رسد.

درخشش هنرمندان تویسرکان در جشنواره هنرهای تجسمی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر اظهار کرد: بهره وری درست از این ظرفیت نیازمند همراهی و همیاری نیروی توانمند این عرصه با اداره فرهنگ و ارشاد است که باید مدنظر باشد.

وی فعالان حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اصحاب رسانه را بازوان این نهاد برشمرد و افزود: انجام همه کارها تنها مبحث مالی نیست بلکه مدیریت، مباحث فکری و خرد جمعی هم در آن دخیل است که می توان با استفاده کارشناسانه به اعتبار و توان مالی دست یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان اساس کار اداره ارشاد را فرهنگی و هنری دانست و به کمبود نیروی انسانی این نهاد اشاره کرد و گفت: تا ۱۰ روز آینده با بازنشستگی یک نیرو، تعداد کارمندان این نهاد در تویسرکان به سه نفر می رسد، بنابراین این موضوع ارائه خدمات به زیرمجموعه را تحت شعاع قرار می دهد.

وی با اشاره به درخشش چهار هنرمند تویسرکان در رشته های نقاشی، تئاتر و عکاسی در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی، از فعالیت سه انجمن ادبی رضی، سپیده کاشانی و اهل قلم در تویسرکان سخن گفت و بیان کرد: تویسرکان دی ماه امسال میزبان جشنواره جایزه ادبی است.

در این نشست خبرنگاران نکته نظرات، انتقادها و گلایه‌های داشتند که از دیدگاه خود بیان کردند، همچنین در پایان جلسه خبرنگاران با اهدای تقدیرنامه و یک جلد قرآن کریم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان تجلیل شدند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول