اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

گزارش روز شانزدهم المپیک| پایان کار با طلای کاراته

کاروان ورزشی کشورمان با طلای کاراته به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

گزارش روز شانزدهم المپیک| پایان کار با طلای کاراته

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روز پایانی بازی‌های المپیک توکیو برای ورزشکاران کشورمان با مسابقات کاراته پیگیری شد که ۲ نماینده روی تاتامی رفتند و حاصل کار یک طلا بود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی در گروه دوم با گانگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیا ماتوب از الجزایر و الینا کوئرچی از سوییس همگروه بود‌ و در نخستین دیدار خود به مصاف ماتوب از الجزایر رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

عباسعلی در دومین دیدار خود در مصاف با کوئرچی از سوئیس با نتیجه ۴ بر صفر  شکست خورد. کاراته‌کای کشورمان در سومین دیدار خود در دیدار با عبدالعزیز از مصر با نتیجه ۹ بر ۷ به پیروزی رسید.

ملی‌پوش کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف گانگ ‌لی از چین رفت و با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد تا با ۲ برد و ۲ باخت از صعود به نیمه‌نهایی بازبماند.

سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه بود.

سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان وسیچ از کرواسی، دانیل گایسینسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است.

گنج‌زاده در دیدار مقابل وسیچ از کرواسی با نتیجه ۳ بر یک، تساوی مقابل حمدی از عربستان، پیروزی ۶ بر صفر مقابل برایان ایر از آمریکا و برتری ۲ بر یک مقابل دنیل گایسینسکی از کانادا راهی نیمه‌نهایی شد تا برنز خود را قطعی کند.

وی در این مرحله در مصاف با اوگور آکتاش از ترکیه فینالیست شد. گنج‌زاده برای دومین بار به مصاف حریف عربستانی رفت اما به دلیل خطای صورت گرفته که منجر به مصدومیت گنج‌زاده شده، مدال طلا به نماینده کشورمان رسید. 

کار نمایندگان کشورمان در المپیک توکیو با ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به پایان رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول