اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آتش‌سوزی مهیب کارگاه تولید مصنوعات چوبی و MDF در جاده مشهد به گلبهار

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش نفسگیر و طاقت‌فرسای ده‌ها آتش‌نشان از چندین ایستگاه شهر مشهد به همراه خودرو های سنگین اطفای حریق برای مهار آتش‌سوزی مهیب یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و MDF در جاده مشهد به گلبهار خبر داد.

آتش‌سوزی مهیب کارگاه تولید مصنوعات چوبی و MDF در جاده مشهد به گلبهار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتشپاد دوم مهدی رضایی از تلاش نفسگیر و طاقت‌فرسای ده‌ها آتش‌نشان از چندین ایستگاه شهر مشهد به همراه خودرو های سنگین اطفای حریق  برای مهار آتش‌سوزی مهیب یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و MDF در جاده مشهد به گلبهار خبر داد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان این مطلب گفت: غروب امروز شنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده شعله‌های آتش و دود از درون یک سوله، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ۱۷ ایستگاه را به همراه ۲۵ خودرو سنگین اطفائ حریق به همراه نردبان پلتفرم آتش نشانی و ۱۱ دستگاه تانکر آب غیر شرب از شهرداری مشهد به محل حادثه در حوالی روستای عسکریه در جاده مشهد به گلبهار اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، یک سوله با کاربری تولید و نگهداری مصنوعات چوبی و MDF به مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع کاملاً تحت تاثیر شعله‌های آتش قرار گرفته و دچار حریق شده و هر لحظه امکان سرایت حریق به انبارها و منازل مجاور این سوله وجود داشت که آتش‌نشانان بلافاصله ضمن تقسیم شدن به گروه‌های مختلف، ضمن تخلیه بخشی از این انبار و انجام همزمان عملیات اطفای این آتش سوزی مهیب را کنترل و هم اکنون در حال تلاش برای مهار کامل این آتش‌سوزی هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: در این آتش‌سوزی خوشبختانه تاکنون به کسی آسیبی نرسیده و علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است..

گفتنی است؛ مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز ضمن حضور در محل این آتش سوزی از نزدیک فرماندهی عملیات اطفائ حریق را برعهده دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول