اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واکسیناسیون تاکسیرانان کرمانشاه/ تاکنون ۵۰۰ راننده واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

قائم‌مقام سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی این شهر، گفت: تا به امروز( ۱۷ مرداد) قریب ۵۰۰ نفر از این تعداد واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

واکسیناسیون تاکسیرانان کرمانشاه/ تاکنون ۵۰۰ راننده واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

مهدی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در کرمانشاه، در رابطه با واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: از روز چهاردهم مردادماه واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، با اولویت تاکسی‌های دارنده پلاک «ت» آغاز شده است.

وی افزود: در مراحل بعدی به ترتیب رانندگان اتوبوس، رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی و سپس رانندگان سرویس مدارس، واکسینه خواهند شد.

قائم‌مقام سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه، مجموع رانندگان حمل ونقل عمومی شهر کرمانشاه را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تا به امروز( ۱۷ مرداد) قریب ۵۰۰ نفر از این تعداد واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی، از رانندگان درخواست کرد پس از دریافت پیامک با در دست داشتن کارت ملی و کارت شهری معتبر، جهت واکسیناسیون به ایستگاه مینی‌بوسرانی واقع در ترمینال شهید کاویانی مراجعه کنند.

احمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، از آنان خواست کماکان تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتما در زمان سفرهای درون شهری از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول