اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن جوانمرد فوتبال: خوشحالی از زمین خوردن دیگران در ذات من نیست/ احساس غرور می‌کنم

جوانمردترین بازیکن فوتبال کشورمان گفت: در ذات من نیست از زمین خوردن کسی خوشحال شوم.

بازیکن جوانمرد فوتبال: خوشحالی از زمین خوردن دیگران در ذات من نیست/ احساس غرور می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سجاد ره پیما بازیکن تیم شهرداری فومن در بازی تیمش با آرتام تبریز در هفته پانزدهم لیگ دسته سوم در حالیکه در موقعیت گلزنی قرار داشت به دلیل مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون زد تا به وضعیت جسمانی بازیکن حریف رسیدگی شود. این حرکت سبب وی به عنوان جوانمردترین بازیکن فصل فوتبال ایران معرفی شده و قرار است امروز در بازی فینال جام حذفی از ره‌پیما تقدیر شود. 

سجاد ره‌پیما در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال کشورمان درباره این حرکت خود اظهار داشت: پست من مهاجم است اما هافبک چپ و راست هم بازی می‌کنم. ابتدا بابت حمایت‌هایی که در این مدت از من صورت گرفت تشکر می‌کنم. پیش از گرفتن توپ از بازیکن آرتام احساس کردم از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است. در ذات من نیست از زمین خوردن کسی خوشحال شوم و وقتی دیدم توپ به صورت اتفاقی و روی مصدومیت بازیکن حریف به من رسیده، جوانمردانه توپ را بیرون زدم تا بازی فیرپلی انجام شود. 

وی در مورد انتخاب این حرکت به عنوان حرکت جوانمردانه فصل و اینکه قرار است در دیدار امروز استقلال و فولاد از این بازیکن تقدیر شود، عنوان کرد: خیلی خوشحالم. دیدار شهرداری فومن و آرتام تبریز حساس بود و هر دو تیم برای صعود می‌جنگند. با وجود دریافت گل از تیم حریف در دقیقه پنج سعی کردم در آن لحظه توپ را بیرون بزنم. از این کار خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می‌کنم. 

جوانمردترین بازیکن فصل فوتبال کشورمان اضافه کرد: هرچند فوتبال روزی تمام می‌شود اما این رفتارها همیشه باقی می‌ماند. به حرکت خودم افتخار می‌کنم و وقتی فیلم بازی را دیدم متوجه شدم چه کار بزرگی انجام دادم. درست نیست از زمین خوردن کسی خوشحال شویم و برای پیشرفت در زندگی باید نان تلاش خود را بخوریم. نباید اینگونه باشد که حق کسی را بخوریم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول