اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبرنگاران در کنار انعکاس مشکلات مردم، اخبار امیدبخش را نیز مخابره کنند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیار به‌جا است که خبرنگاران در کنار انعکاس مشکلات مردم، اخبار امیدبخش را نیز مخابره کنند.

خبرنگاران در کنار انعکاس مشکلات مردم، اخبار امیدبخش را نیز مخابره کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، ظهر امروز در فضای مجازی با اصحاب رسانهٔ استان دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار مجازی، ضمن تبریک هفتهٔ خبرنگار عنوان کرد: به‌دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، میسر نشد به‌صورت حضوری با اصحاب رسانهٔ استان دیدار و گفت‌وگو کرده و از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کنیم.
وی ادامه داد: خبرنگاران حقیقی، این فرزندان ایران اسلامی، بی‌وقفه در راستای ثبت ماندگار اخبار مفید خدمت‌رسانی کنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان برادر کوچک شما عزیزان، با اعتقاد قلبی عرض می‌کنم که خبرنگاران، فرزندان ایران اسلامی و انقلاب بوده و اصحاب رسانه، زبان گویای ملت و انقلاب هستید.
رفیعی‌آتانی تأکید کرد: خبرنگاران حقیقی در تمامی عرصه‌ها پیام‌رسان اخبار مربوط به فرزندان میهن بوده و چشم و دل ملت ایران به بیان حقیقت توسط اصحاب رسانه امیدوار است.
این مسؤول یادآور شد: اصحاب رسانه در جایگاه زبان صادق مردم برای بیان مشکلات جامعه هستند و دشمنان با دیدن این صداقت ناامید خواهند شد.
وی افزود: در برهه‌ای قرار داریم که مسؤولان انقلابی به‌عنوان خادمان مردمی پای‌کار آمده‌اند و مسؤولیت بسیار سختی را بر عهده گرفته‌اند، ان‌شاءالله این خادمان انقلابی طعم شیرین خدمت‌رسانی را به مردم بچشانند.
رفیعی‌آتانی عنوان کرد: بسیار به‌جا است که خبرنگاران، در کنار انعکاس مشکلات مردم، اخبار امیدبخش را نیز مخابره کنند.
وی ضمن اشاره به سیل اخیر در استان قزوین، خاطرنشان کرد: یاد و خاطرهٔ درگذشتگان سیل اخیر در الموت‌شرقی و آوج را گرامی می‌داریم، در این حادثه مشاهده کردیم که خبرنگاران پرتلاش مانند همیشه در صحنه حاضر بودند و مشکلات مردم این مناطق را به گوش مسؤولین رساندند و به این واسطهٔ انعکاس این اخبار، بسیاری از مشکلات مردم منطقه حل‌وفصل شد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: اصحاب رسانهٔ استان قزوین همواره در تمامی عرصه‌ها پای‌کار بوده‌اند و همین امر موجب ایجاد وحدت و همدلی در استان شده است، ما همواره قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول