اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موسوی: توانایی پاسخ قاطع و کوبنده به تهدیدات رژیم صهیونیستی را داریم/ صهیونیست‌ها مراقبت اراجیف گویی خود باشند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانایی و امکانات بسیار بالایی برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی را داراست، گفت: بهتر است مقامات صهیونیستی مراقب اراجیف‌گویی خود باشند چراکه ما همواره پاسخ تهدیدات را داده‌ایم.

موسوی: توانایی پاسخ قاطع و کوبنده به تهدیدات رژیم صهیونیستی را داریم/ صهیونیست‌ها مراقبت اراجیف گویی خود باشند

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی به حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما در جمهوری اسلامی ایران به لاف‌های مختلف مقامات رژیم صهیونیستی که در مقاطع مختلف بیان شده، عادت کرده‌ایم.  آنها تلاش می‌کنند با گنده‌گویی و تهدیدات پوشالی بر افکار عمومی تأثیر بگذارند؛ این نوع مواجهه و تهدیدات رژیم صهیونیستی برای مردم ایران و حتی مردم منطقه کاملا عادی است و هیچ کس هم توجهی به آن نمی‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز در درون مرزهای خود تحت محاصره است و گروه‌های چریکی و مبارز در فلسطین و لبنان به راحتی از پس این تهدیدهای صهیونیست‌ها برآمده‌اند و ما شاهد آن هستیم که صهیونیست‌ها در چند سال اخیر تلاش کرده‌اند در منطقه اقداماتی را انجام دهند اما همواره توسط حزب‌الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت اطراف خاک رژیم صهیونیستی پاسخ‌های قاطعی را به آنها داده‌اند.

موسوی گفت: صهیونیست‌ها وقتی از پس گروه‌های چریکی و مبارز برنیامده‌اند چگونه به خود جرات می‌دهند که جمهوری اسلامی ایران را با حجم زیادی از توانایی‌ها، امکانات، شجاعت بالا و علاقمند به مبارزه با صهیونیست‌ها تهدید کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اراجیف و تهدیدات صهیونیست‌ها علیه جمهوری اسلامی که در جاهای مختلف بیان می‌شود هیچ گاه بدون پاسخ و جواب باقی نخواهد ماند و به تعبیر دبیرکل حزب الله لبنان خانه صهیونیست‌ها از تار عنکبوت هم سست‌تر است و حتی گنبد آهنین این رژیم هم که بارها مقامات غربی ادعا داشتند امکان هیچ گونه نفوذ موشکی به آن وجود ندارد، با موشک‌های حزب الله و حماس کاملا از بین رفت و عملا گبند آهنین پاره پاره و سوراخ شد.

موسوی افزود: بعد از حملات موشکی حزب الله و حماس به خاک رژیم صهیونیستی، اسرائیلی‌های ساکن و عناصر صهیونیستی به پناهگاه‌ها رفتند چراکه جرأت و امکان مقابله با این موشک‌ها را نداشتند و نظامیان این رژیم از پس گروه‌های چریکی و مبارز برنیامدند و حتی جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، 11 روزه و 8 روزه هم نشان داد که صهیونیست‌ها کاملا پوشالی هستند.

وی افزود: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که در برابر یک قدرت جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران یارای مقابله ندارند و حرف‌ها و اظهارات آنها لاف و بی‌اهمیت بوده و چیزی جز اراجیف نیست زیرا امکان هیچ گونه اقدام نظامی علیه تهران را ندارند و این توانایی راداریم که در برابر هر تحرک رژیم صهیونیستی جواب دندان‌شکن و قاطعی بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول