اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

انهدام باند کارچاق‌کنی در پرونده‌های ثبتی؛ تعقیب قضایی ۲۳ کارمند سازمان ثبت و ۷۰ وکیل دادگستری

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده های ثبتی می کردند.

انهدام باند کارچاق‌کنی در پرونده‌های ثبتی؛ تعقیب قضایی ۲۳ کارمند سازمان ثبت و ۷۰ وکیل دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه صبح امروز در نشست شورای عالی قوه قضائیه از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده های ثبتی می کردند.

وی تصریح کرد: در جریان برخورد با این باند، ۲۳ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۷۰ وکیل و ۹ کارچاق کن تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه همچنین از انهدام یک باند ۷ نفره ارتشاء شامل چهار وکیل و سه کارمند در استان تهران خبر داد و گفت که یک باند پولشویی و برداشت غیرقانونی از حساب‌های بانکی مردم در روزهای اخیر شناسایی و با آنها برخورد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه با اشاره به گزارش هفته گذشته رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه درباره کلاهبرداری با جعل عنوان سامانه «ثنا»ی قوه قضائیه، از شناسایی و برخورد با یک باند کلاهبرداری در استان زنجان خبر داد که با ارسال پیامک جعلی تحت عنوان سامانه «ثنا» اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول