اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پرداخت مطالبات بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حمایت از بیماران کرونائی و مراکز طرف قرارداد و بیمه شدگان و جانبازان نیروهای مسلح، تمام مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی و خصوصی و نظامی در تمامی ماهیت ها در سال 1399 در استان پرداخت شده است.

پرداخت مطالبات بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

سیدمحمدامین سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به حمایت از بیماران کرونائی و مراکز طرف قرارداد و بیمه شدگان و جانبازان معزز نیروهای مسلح کلیه مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی و خصوصی و نظامی در تمامی ماهیت ها در سال 1399 در استان پرداخت شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: حفظ کرامت و سلامت و تسهیل در روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان از اولویت های سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح است و به همین منظور علاوه بر پرداخت تمامی مطالبات مراکز درمانی در سال 1399 و همچنین کلیه اسناد درمانی مربوط به دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان ، زابل و ایرانشهر و مراکز خصوصی و نظامی استان که در سیستم مالی سازمان ثبت شد. در ادامه پرداخت های سال 1400 تا پایان خرداد ماه 1400 به مبلغ 520 میلیارد ریال پرداخت شد.

نماینده وزیر دفاع و مدیر ارشد وزارت دفاع در سیستانو بلوچستان افزود: تمامی یگانهای نظامی و انتظامی استان و خصوصاً مراکز درمانی و بیمارستانهای نیروهای مسلح با پذیرش بیماران کرونائی در این مراکز و همچنین با احداث بیمارستانهای صحرایی و افزایش تخت های تنفسی در مراکز درمانی نیروهای مسلح به کمک بیماران کرونایی در استان شتافتند و همچنین با اعزام نیروهای تخصصی کادر درمان و ارسال تجهیزات و لوازم بهداشتی و مشارکت در طرح غربالگری و واکسیناسیون بیماران کرونائی یگانهای ارتش ، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و شرکت بیمه کوثر و بسیج با دانشگاههای علوم پزشکی استان مشارکت داشتتند و همچنین در طرحهای حمایتی و معیشتی و طرح آب رسانی به مردم شریف استان خدماتی را ارائه دادند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه های درمانی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی سازمانهای بیمه گر پایه عضو شورای هماهنگی بیمه های درمانی استان ( بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح ، بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی ) در راستای حمایت از بیمه شدگان و مراکز طرف قرار داد کلیه مطالبات سال 1399 مراکز درمانی تمامی ماهیت ها را در استان تسویه حساب کرده و تا پایان خرداد ماه 1400 بخش عمده ای از مطالبات مراکز درمانی را در تمامی ماهیت ها پرداخت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول