اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مسکن خبرنگاران شهرستان گناوه پیگیری شود

امام جمعه گناوه گفت: تامین و ایجاد مسکن برای خبرنگاران شهرستان گناوه توسط مسؤولین مربوطه پیگیری و اجرایی شود.

مسکن خبرنگاران شهرستان گناوه پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگار جایگاه بسیار رفیع و بلندی در جامعه دارد که باید این جایگاه حفاظت و صیانت شود.

امام جمعه شهر گناوه افزود: خبرنگار علاوه بر اینکه شجاعت، صداقت و صراحت داشته باشد، باید مصونیت داشته باشد اگر خبرنگار یک گزارش را در رابطه با یک فسادی در جامعه، اداره و وزارتخانه‌ای ابراز می‌کند، نباید به دید سیاسی به خبرنگار نگاه شود.

وی ادامه داد: خبرنگار باید جرات داشته باشد تا خبرش را خیلی شفاف برای جامعه بیان و اطلاع‌رسانی کند همچنین امانت‌داری از شاخصه‌های مهم یک خبرنگار است.

رکنی حسینی با بیان اینکه شهرستان گناوه از پیشگامان عرصه خبر در سطح کشور است تصریح کرد: خبرنگاران مطالبات و مشکلات مردم را بیان می‌کنند، اما از مشکلات خود خبرنگاران نباید غافل شد؛ تأمین و ایجاد مسکن خبرنگاران شهرستان گناوه بحث ضروری است که باید مسؤولین مربوطه دنبال کنند و زمینه‌ای فراهم شود تا خواسته به حق خبرنگاران عملی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول