اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبری از افتتاح پل چهارم بشار نشد/وعده عملی نشده دیگر در یاسوج

پل چهارم بشار یاسوج که قرار بود در نیمه دوم مرداد به بهره‌برداری برسد از نیمه گذشت و خبری از افتتاح آن نشد.

خبری از افتتاح پل چهارم بشار نشد/وعده عملی نشده دیگر در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ۱۵ تیر ماه سال جاری معاون امور عمرانی و شهردار یاسوج به همراه جمعی از خبرنگاران در بازدید از پروژه پل چهارم بشار وعده دادند این پروژه نیمه مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

نستهن مقدم در این بازدید گفت: پروژه پل چهارم بشار(پل سردار شهید نورالله یزدان‌پناه) در سال ۹۴ توسط محمدباقر نوبخت کلنگ‌زنی شد اما عملیات اجرایی آن به صورت جدی نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز و با توجه به بودجه‌ریزی مناسب و اهتمام شهرداری برای روان‌سازی ترافیک شمال شهر یاسوج، با سرعت خوب پیشرفت مناسبی داشته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر عرشه پل آماده و در دهانه پل چهارم تیرها در حال نصب است، تلاش شهرداری و پیمانکار، بهره‌برداری از پروژه در نیمه اول مرداد ۱۴۰۰ است.

وی بیان کرد: تاکنون افزون بر ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شهرداری به این پروژه اختصاص داده شده که پل به جاده سروک سپس به جاده یاسوج_ شیراز متصل شود.

وی پیشرفت پروژه را در حدود ۹۵ درصد دانست و عنوان کرد: پل چهارم بشار و اتصال به جاده سروک تکمیل و مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

اما پل چهارم بشار از نیمه دوم مرداد گذشت و خبری از تکمیل آن نشد و معلوم نیست مردم یاسوج در چه زمان و تاریخ جدیدی شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ای باشند که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی استان دارد.

 

آنچه در  استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است و باعث شده نگران پل چهارم بشار هم شویم طولانی شدن پروژه‌های عمرانی است محور پاتاوه_ دهدشت مصداق طولانی شدن پروژه‌های عمرانی است.

امیدواریم پل چهارم بشار به سرنوشت پروژه‌هایی مانند محور پاتاوه_ دهدشت و دیگر پروژه‌ها منجر نشود و خیلی زود شاهد افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول